تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه ژنراتورسازی لرستان تعیین تکلیف شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کارخانه ژنراتورسازی لرستان تعیین تکلیف شود
معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: کارخانه ژنراتورسازی لرستان احیا و تعیین تکلیف شود.
به گزارش نامه‌نیوز، نامدار صیادی شامگاه شنبه در جلسه ستاد ظرفیت‌های راکد استان لرستان اظهار داشت: کارخانه ژنراتورسازی به ارزش 150 میلیارد ریال که می‌توانست فرصتی برای رشد صنایع استان لرستان باشد حدود هفت سال تعطیل است که باید برای احیا آن چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به وجود 298 پروژه راکد نیمه‌تمام در استان لرستان افزود: 320 پروژه به‌صورت راکد تعطیل‌ شده که تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها از مطالبات به‌حق مردم است که با برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌های مرتبط حاصل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به انجام برخی اقدامات مثبت در دو سال اخیر برای احیا واحد کشت و صنعت استان لرستان تصریح کرد: با احیاء ظرفیت‌های راکد موجود در استان لرستان مشکلات اشتغال و تولید در مجموعه واحدهای صنعتی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به دریافت تسهیلات شش میلیارد ریالی توسط کارخانه چیپس ازنا خاطرنشان کرد: این کارخانه با ظرفیت پنج هزار تن در سال، در حال حاضر 17 میلیارد ریال بدهکاری به بانک سپه دارد.

صیادی با اشاره به صدور اجرائیه از سوی بانک عامل برای این کارخانه تصریح کرد: در حال حاضر این واحد تولیدی با 10 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند و تاکنون سه مورد امهال تسهیلات داشته است.

احیا و راه‌اندازی ظرفیت‌های راکد استان لرستان با 618 طرح نیمه‌کاره و تعطیل با سرمایه‌ای به ارزش 16 هزار و 530 میلیارد ریال ظرفیتی مناسب در راستای توسعه اقتصادی این استان پدید آورده و رکود ناشی از افت صنایع را جبران می‌کند.


منبع: تسنیم


۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن