تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812872778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فان خال: رونی هنوز هم بهترین مهاجم انگلیس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر ورزشی: فوتبال جهان - سرمربی منچستریونایتد اما معتقد است که رونی هنوز هم از کین یا واردی خیلی سرتر است. هر چند که این دو مهاجم در بازی های اخیر دوستانه تیم ملی انگلیس با گلزنی خودشان یک بار دیگر به روی هاجسون یادآوری کردند که می تواند روی گزینه های جوان تر و آماده تری هم حساب کند.
به گزارش خبرورزشی، اوج گیری این فصل هری کین و جیمی واردی، دو مهاجمی که یکی در جوانی و دیگری در 29 سالگی اوج گرفته اند، باعث شده جایگاه وین رونی در تیم ملی انگلیس زیر سؤال برود به طوری که بعضی از کارشناسان فوتبال انگلیس معتقدند رونی با توجه به مصدومیتش شاید حتی شایستگی همراهی «سه شیر» در مسابقات یورو 2016 را هم نداشته باشد.
«لوئی فان خال» سرمربی منچستریونایتد اما معتقد است که رونی هنوز هم از کین یا واردی خیلی سرتر است. هر چند که این دو مهاجم در بازی های اخیر دوستانه تیم ملی انگلیس با گلزنی خودشان یک بار دیگر به روی هاجسون یادآوری کردند که می تواند روی گزینه های جوان تر و آماده تری هم حساب کند.
کین برای تاتنهام 22 گل زده و واردی هم برای لستر 19 گل به ثمر رسانده در حالی که رونی این فصل فقط 7 گل را در یونایتد به نام خودش ثبت کرده است. البته او 11 بازی اخیر را به خاطر آسیب دیدگی زانو از دست داده اما فان خال از مهاجم خودش دفاع کرده است.
رونی با 51 گل زده برترین گلزن تیم ملی انگلیس است و 6 گل دیگر می خواهد تا در یونایتد رکورد سر بابی چارلتون را بشکند: «همه چیز به فرم مهاجم بستگی دارد. طبیعتاً او بهترین مهاجم است. هری کین گل های زیادی زده اما وین هم همین طور. بستگی به تیمی که مقابل آن بازی می کنند هم دارد. آمار بازی های رونی ثابت می کند که او بهترین مهاجم بوده است.»
فان خال می خواهد روز دوشنبه در دیدار تیم زیر 21 سال یونایتد به رونی فرصت بازی کردن را بدهد تا مطمئن شود می تواند روز چهارشنبه مقابل وستهم در آپتون پارک بازی تکراری جام حذفی را با داشتن رونی در ترکیب برگزار کند.
به گفته او این مهاجم 30 ساله در تمرینات آمادگی اش را نشان داده اما به دلیل دوری زیاد از فوتبال قدرت جادویی اش را هنوز پیدا نکرده: «پنج شنبه تمریناتش را زیر نظر داشتم. یک گل هم زد. یک ضربه چیپ فوق العاده از بالای سر دروازه بان. این اولین جلسه تمرینی او بود و من به او گفتم که این فصل هرگز چنین حرکتی را از او ندیده بودم.»
[ مشاهده متن کامل خبر فان خال: رونی هنوز هم بهترین مهاجم انگلیس است در روزنامه خبر ورزشی ]

فان خال: رونی هنوز هم بهترین مهاجم انگلیس است






یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر ورزشی]
[مشاهده در: www.khabarsport.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن