تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815457200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه هاشمی به مخالفان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توصیه هاشمی به مخالفان
کد خبر: ۵۷۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 05 April 2016


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از تشدید فضای غیراخلاقی تخریب در جامعه، گفت: مخالفان می‌توانند به جای تخریب‌های غیراخلاقی، به انتقاد درست روی آورند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی رفسنجانی در یکی از دیدارهای نوروزی خود با تبریک سال نو، شرایط امروز برای کشور و منطقه را جدید و قابل تأمل خواند و گفت: اگر تا دیروز جوامع بشری، کشورها و دولت‌ها از تفنگ‌ تروریست‌ها می‌ترسیدند، امروز از دسترسی آنها به مواد شیمیایی می‌ترسند.


وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان اسلام برای تعمیق اختلافات مذهبی در جهان اسلام و با تأکید بر نگرانی‌های رهبری نظام از ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در داخل کشور، گفت: کسانی که هیچ تعهدی به اسلام واقعی ندارند، در کشورهای اسلامی و گاهی در داخل کشور به بهانه دفاع از شیعه و یا سنی، دیگران را تحریک و تشویق به تندروی می‌کنند.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حیف و میل‌های درآمدهای نفتی در سال‌های گذشته را تأسف انگیز خواند و گفت: واردات کالاهای بی‌کیفیت جایگزین تولیدات داخل شد و با افزایش هزینه‌ها، قدرت رقابت را از تولید‌گران داخلی گرفتند.


وی آگاهی مردم از اقدامات این جریان و واکنش آنها در انتخابات سال 92 را ستود و گفت: آن آگاهی را در انتخابات 7 اسفند 94 کاملتر کردند و نشان داده‌اند که هوشیارند و فریب تبلیغات منفی رسانه‌ها را نمی‌خورند.


هاشمی رفسنجانی، پیشرفت ابزار اطلاع‌رسانی را یکی از دلایل افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: سانسور و تحریف در چنین شرایطی جواب نمی‌دهد و مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که علاوه بر هوشیاری و آگاهی، استعداد برتری نیز دارند.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف از تشدید فضای غیراخلاقی تخریب در جامعه، گفت: مخالفان می‌توانند به جای تخریب‌های غیراخلاقی، به انتقاد درست روی آورند که جامعه با انتقادات سازنده به طرف بهتر شدن امور می‌رود.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن