تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803212794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرفهای شنیدنی رئیس جدید سازمام محیط زیست استان کهکیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


حرفهای شنیدنی رئیس جدید سازمام محیط زیست استان کهکیلویه و بویراحمد استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - باید با قوانین مربوط به سلاح و حمل آن آشنا شوند. همچنین برای این افراد دوره های آموزشی حمل سلاح برگزار خواهیم کرد وکمک می کنیم مهارتهایشان را بالا ببریم هر چند نمی توان جلوی حوادث را کامل گرفت ولی کمتر خواهند شد..

خبرآنلاین-فاطمه رشیدی مدیریت سازمان محیط زیست کهگیلویه وبویر احمد درست در هفته پایانی سال 94 به اسد الله هاشمی سپرده شد این اتفاق با آزادی 2 محیط بان دنا همراه بود و مجموع این سه اتفاق باعث شد نگاه ها به سمت این سازمان بچرخد. اما بعد از تعطیلات قبل از هر سازمانی به سراغ محیط زیست رفتیم و بیشتر نیز قصدمان آشنایی با مدیر جدید بود.
هاشمی مرد خوشرویی است و معتقد است رسانه ها بازوی سازمانش هستند و حفاظت از محیط زیست جز با کمک رسانه ها و فرهنگسازی رسانه ای اتفاق نمی افتد در زمان گفتگو همه سازمانش در حال فراهم کردن مقدمات سرشماری حیات وحش است..برای آشنایی با هاشمی این گفتگو را بخوانید.
بیست روز گذشته چطور بود؟
خیلی روزهای پرکاری داشتیم. دید و بازدید های سال نو را داشتیم و اتفاقا از این جهت خوب شد که در این دید و بازدیدها مشکلات استان را مطرح کردیم و در بعضی موارد حتی راه حل و چاره اندیشی هایی نیز داشتیم. مهمترین دستاورد تا امروز؟
در ارتباط و تعاملی که با دستگاه قضایی برقرار کردیم قول حمایت ویژه برای برخورد با متخلفین محیط زیست و اراضی ملی را گرفتیم اما مهمترین اتفاق اختصاص شعبه اول دادیاری شهرستان گچساران به جرایم و پرونده های محیط زیست است.
البته با دیداری که با رییس شعبه اسلحه و مهمات داشتیم قرار است در کنترل اسلحه های غیر مجاز همکاری داشته باشیم و نسبت به ابطال مجوز اسلحه متخلفین اقدام کنند
.
اسلحه مجوز دار و بدون مجوز در این استان زیاد است. چگونه باید جلو آن را گرفت؟
ببینید در همین جلسات تصمیم گرفته شد متخلفان اسلحه را در شش سطح دسته بندی کنیم. و برای هر سطح و نوع تخلف هم جرایمی در نظر گرفته می شود ولی در کل گرایش ما به سمت ارشاد و راهنمایی است
.
ماجرای محیط بانان اولین نبوده مطمئنا آخرین هم نخواهد بود چه برنامه ای برای محیط بانانتان دارید؟
محیط بانان هم نیاز به آموزش دارند . باید با قوانین مربوط به سلاح و حمل آن آشنا شوند. همچنین برای این افراد دوره های آموزشی حمل سلاح برگزار خواهیم کرد وکمک می کنیم مهارتهایشان را بالا ببریم هر چند نمی توان جلوی حوادث را کامل گرفت ولی کمتر خواهند شد..
نکته مهم این است که در آموزشهایمان می خواهیم نگرش را از تقابل با مردم به سمت تعامل با مردم ببریم.در واقع با ارایه آموزشهای زیست محیطی به جوامع روستایی به خصوص به زنان از آنها کمک می گیریم.و برخورد با متخلفین را نیز در چارچوب قوانین جاری کشور با دقت اجرا می کنیم.
برای بهبود معیشت محیط بانان چه برنامه ای دارید؟
خوشبختانه با تبدیل وضعیت محیط بانان از قرار دادی به پیمانی در دولت تدبیر و امید محقق شد و الان از امنیت شغلی بهتری برخوردارند و سه هزار امتیاز تخصصی محیط بانان اجرا شده و هر گونه افزایش حقوق در چارچوب قانون برای محیط بانان نیز اجرا می شود. به نظر خود شما مهمترین مشکل سازمانتان چیست؟
ما با کمبود نیرو مواجه هستیم سازمان برای جذب نیرو نیز تابع قوانین و مقررات خاصی است..در کل استان محیط زیست 160 نیرو دارد که 80 نفر محیط بان هستند. هر محیط بان باید 3 هزار و نهصد هکتار را حفاظت کند.در حالی که طبق استاندارد جهانی برای هر هزار هکتار باید یک محیط بان وجود داشته باشد یعنی یک نفر کار چهار نفر را انجام می دهد. ضمن آنکه این استاندارد جهانی با توجه به توپوگرافی هر منطقه نیز متفاوت است و استان ما جز مناطق سخت است.
.
جناب هاشمی محل دفن زباله های شهری در دو پشته دشتروم غده چر کینی بر دل این شهر شده آیا برنامه خاصی برای آن دارید؟
اتفاقا یکی از مسایلی که به شدت پیگیر آن هستیم و در همین نشستهای نوروزی آن را دنبال کردیم محل دفن زباله های شهری است.شهر یاسوج با بحران پسماندها روبروست و فرمانداری،شهرداری،امور آب ، منابع طبیعی و محیط زیست همه به دنبال حل آن هستند بهترین راه حل در شرایط فعلی احداث کارخانه بازیافت زباله و تولید کمپوس است. .  

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - سازمان محیط زیست -




شنبه 21 فروردین 1395 - 23:56:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن