تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801193196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه صادرات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توسعه صادرات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل استان‌ها > کهکیلویه و بویر احمد - حمید جهانبین اظهار داشت: در سال گذشته مجموع کل صادرات استان، از نظر ارزشی هفت میلیون و 514 هزار دلار و از لحاظ وزنی دو هزار و 478 تن بوده است که این میزان باتوجه به گشایش های صورت گرفته در عرصه جهانی جهشی مطلوب در سال 95 خواهد یافت.

به گزارش خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد،معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تحقق فرموده مقام معظم رهبری توسعه صادرات تولیدات صنعتی، معدنی استان در سال 95 با جدیت دنبال خواهد شد.
حمید جهانبین اظهار داشت: در سال گذشته مجموع کل صادرات استان، از نظر ارزشی هفت میلیون و 514 هزار دلار و از لحاظ وزنی دو هزار و 478 تن بوده است که این میزان باتوجه به گشایش های صورت گرفته در عرصه جهانی جهشی مطلوب در سال 95 خواهد یافت.
جهانبین گفت: عمده محصولات صادراتی استان شامل پودر و عصاره شیرین، لوازم آرایشی و بهداشتی، موکت و محصولات غذایی بوده که به کشورهای هدف صادرات استان شامل کشور آلمان، انگلستان، امارات متحده عربی، عراق، افغانستان، پاکستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.
معاونت توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال 94 جلسات متعددی تحت عنوان کارگروه توسعه صادرات و جلسات پایش، برگزار شد تصریح کرد: رایزنی در جهت بهبود زیرساخت ‌های توسعه صادرات از جمله حمل و نقل، تزریق تسهیلات و رفع مشکلات و موانع پیشروی واحد های تولیدی صادراتی، برگزاری دوره‌ های مختلف آموزشی برای تجار و بازرگانان، اعزام هئیت تجاری به کشور روسیه، کمک به بازاریابی محصولات تولیدی و تنوع سازی محصولات صادراتی از جمله مهمترین اقدامات در سال گذشته بوده است.
وی با بیان اینکه حوزه صنعت، معدن و تجارت 40 درصد از سهم تولید ناخالص ملی را در اختیار دارد، ادامه داد: این وزارتخانه نقش عمده و بسزایی در بهبود شرایط اقتصادی کشور خواهد داشت.
جهانبین اضافه کرد: بارور ساختن توانمندی‌های داخلی، کمک به رفع موانع تولید و برگرداندن برخی واحدهای تولیدی راکد از طریق تزریق تسهیلات، جذب سرمایه‌گذار، تنوع تولیدات داخلی، حمایت ویژه از صنایع بومی، بهبود ظرفیت‌ های تولیدی و صادراتی و بهبود زیرساخت‌های صنعتی و معدنی، ایجاد صنایع دانش بنیان و تلاش برای تامین و تزریق یارانه‌ های تولیدی از مهمترین برنامه‌های در راستای اجرایی نمودن شعار سال خواهد بود.

کلید واژه ها: استان کهگیلویه وبویراحمد - وزارت صنعت،معدن و تجارت - صنعت - صادرات غیرنفتی -




شنبه 21 فروردین 1395 - 23:52:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن