تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با قاچاق کالا اقدام عملی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مبارزه با قاچاق کالا اقدام عملی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی است استان‌ها > لرستان - رییس پلیس پلدخترگفت:موضوع مبارزه با قاچاق کالا مورد تاکید مقام معظم رهبری است به طور قطع مبارزه با قاچاق کالا اقدام عملی در راستای پیشرفت اقتصاد داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی به شمار می آید

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، سرهنگ صفر عبدالوند در نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر افزود: اقدامات نیروی انتظامی در راستای اقتصاد مقاومتی است و در راستای رسالت خود در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل به طور جدی با کالای قاچاق برخورد خواهیم کرد .
وی گفت: میزان سرقت درنیمه اول فروردین ماه امسال در تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد کاهش یافته است .
وی اظهار داشت: در ایام نوروز سرقت خاصی در شهرستان صورت نگرفته تنها موارد سرقت خرد توسط افراد معتاد بود که کشف شدند .
وی به تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز در شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: در این رابطه در نیمه اول فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تصادفات فوتی و مجروح داشته ایم .
وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال 28 مورد تصادف در محورهای مواصلاتی پلدختر به وقوع پیوسته که این میزان در نوروز سال گذشته 25 مورد بوده که سال گذشته تنها یک نفر در تصادفات فوت شده اما امسال این رقم به دو مورد افزایش یافته است .
وی به علل و عوامل افزایش تصادفات نوروز امسال نسبت به پارسال در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: حجم زیاد ترافیک ، وضعیت نامناسب جوی و لغزندگی جاده و بالا بودن میزان عوارض آزاد راه از علل اصلی افزایش تصادفات می باشد .
وی افزود: به دلیل این که رانندگان وسایل نقلیه توان پرداخت عوارض آزاد راه پل زال - خرم آباد را نداشتند از جاده قدیم خرم آباد - پلدختر عبور کردند که این مسئله موجب تردد و منجر به تصادفات شده است .
رییس پلیس پلدختر به افزایش صد درصدی فعالیت نیروی انتظامی در ایام نوروز امسال اشاره کرد وگفت:14 واحد و چهار کانکس نوروزی برای امنیت و راهنمایی مسافران نوروزی در شهرهای پلدختر و معمولان مستقر بودند .
سرهنگ عبدالوند با بیان این که رضایت مردم بهترین عیدی برای کارکنان نیروی انتظامی است افزود: اقدامات انجام شدهاز سوی پلیس رضایتمندی مردم را نسبت به این نیرو افزایش داه است .
وی با بیان این که خوشبختانه شهرستان پلدختر در عرصه نظم و امنیت و کاهش جرایم جایگاه خوبی را در استان دارد گفت: مردم از طریق سامانه پیامکی رضایت خود را از نیروی انتظامی اعلام داشتند و خوشبختانه امسال با وجود افزایش درصد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته هیچگونه مورد نا امنی در رابطه با مسافران نوروزی نداشته ایم .
وی افزود:در ایام نوروز نیروی انتظامی با گشت در مراکز شهر و تفرجگاه ها به جمع آوری قلیان ها پرداخت که یکی از اولویت برنامه های نیروی انتظامی جمع آوری قلیان ها و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر به صورت جدی در سال جاری است .
رییس پلیس پلدختر با بیان این که در تعطیلات نوروز 120 قلیان کشف شده است گفت:در پارک و تفرج گاه تالاب های ولی عصر مقادیر مواد مخدر به همراه وسایل استعمال آن توسط نیروی انتظامی در ایام نوروز کشف و ضبط شد اسما اسماعیل پور

کلید واژه ها: استان لرستان -




پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 11:30:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن