تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت مزاحم تلگرامی استاد زن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازداشت مزاحم تلگرامی استاد زن


رئیس پلیس فتا استان خراسان‌رضوی گفت: مزاحم تلگرامی استاد زن یکی از دانشگاه‌های مشهد دستگیر شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ جواد جهانشیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: استاد زن یکی از دانشگاه‌های مشهد با در دست داشتن شکایت قضایی به پلیس فتا مراجعه و در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا گفت مدتی است از سوی فردی ناشناس در محیط خصوصی تلگرام پیام‌های مستهجن و مطالب غیراخلاقی دریافت می‌کنم که سبب آزار روحی و روانی و مشکلات خانوادگی برای من شده است.

وی افزود: با توجه به اظهارات این زن کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی متهم آغاز کردند.

جهانشیری تصریح کرد: پلیس متهم پرونده که دختری جوان بود را شناسایی کرد. این دختر جوان در تحقیقات اولیه پلیس فتا منکر هرگونه ارتباطی با پرونده شد و اظهار داشت سیم کارت من در اختیار دامادمان است. در بررسی‌های بعدی درباره ادعای این دختر، شوهر خواهرش به‌عنوان متهم اصلی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهم که مردی 32 ساله و دانشجوی شاکی بود در مواجهه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و انگیزه خود از مزاحمت‌های مکرر برای شاکی را، کسب نکردن نمره قبولی در درس این فرد ذکر کرد که ضمن تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.
 


شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن