تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال تصاویر مستهجن برای استاد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز: رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری دانشجویی که به دلیل کسر نمره قبولی، پیام های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی برای استادش ارسال می کرد، خبر داد.
به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از فارس، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: مدرس یکی از مراکز آموزشی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه کرد.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد: این فرد در اظهارات اولیه خود به کارش ناسا ن پلیس فتا گفت مدتی است از سوی فردی ناشناس در محیط خصوصی تلگرام پیام های مستهجن و مطالب غیر اخلاقی دریافت می کند که مسبب آزار روحی، روانی و مشکلات خانوادگی برایش شده است.
سرهنگ جهانشیری افزود: با توجه به اظهارات این خانم کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات گسترده خود را برای ش ناسا یی متهم آغاز کرده و متهم پرونده که دختری جوان بود را ش ناسا یی کرد.
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد: این دختر جوان در تحقیقات اولیه پلیس فتا منکر هرگونه ارتباطی با پرونده شد و اظهار داشت سیم کارتش در اختیار داماد خانواده است که در بررسی های بعدی، شوهر خواهر این دختر به عنوان متهم اصلی پرونده مورد ش ناسا یی قرار گرفت.
این مقام انتظامی گفت: متهم که مردی 32 ساله و دانشجوی شاکی بود در مواجهه با دلایل فنی ناچار به بیان حقیقت شد و انگیزه خود از مزاحمت های مکرر برای شاکی را، عدم کسب نمره قبولی در درس ذکر کرد که ضمن تکمیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام شد.
سرهنگ جهانشیری به کاربران فضای سایبری و شبکه های اجتماعی هشدار داد: مراقب افعال خود در فضای سایبری باشند و هرکاری که در فضای واقعی انجام نمی دهند در فضای سایبری هم انجام ندهند زیرا در فضای سایبری هم به منظور حفظ حقوق شهروندی و حریم خصوصی نظارت کامل صورت می پذیرد.
2016
[ مشاهده متن کامل خبر ارسال تصاویر مستهجن برای استاد در جام نیوز ]

ارسال تصاویر مستهجن برای استاد






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن