تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820101700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزندان بیشترین آسیب را از اختلافات والدین می بینند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مشاور مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه علمیه قزوین گفت: فرزندان بالاترین آسیب را از اختلافات والدین می بینند بنابراین دوری از ناسازگاری لازمه زندگی مشترک درست است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام محمد محمدحسینی ظهر امروز (21 فروردین) در سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی که در دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از موارد و مهارت های مهم در زندگی مشترک مدارا با یکدیگر است که اثرات بسیاری را به دنبال دارد.
وی ادامه داد: مدارا موجب می شود تا فرد رفتار نامطلوب از خود بروز ندهد و فرد برای رفتار همسر خود دلیل قانع کننده یافته و دچار سوء ظن نمی شود.
مشاور مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: از دیگر شاخه های مدارا شوخی است با شوخی 70 درصد اختلافات کاهش می یابد البته این شوخی نیز حد و مرزی دارد و در واقع شوخی همانند نمک غذا می ماند که به آن طعم می دهد.
وی عنوان کرد: از دیگر اثرات مدارا تمرکز بر نقاط قوت، بخشودگی و خودآرام سازی است.
حجت الاسلام محمدحسینی اعلام کرد: یکی از آفت های زندگی مشترک ناسازگاری یکی از زوجین است که پیامدهای بسیاری دارد از جمله روی آوردن افراد خانواده به اعتیاد است زیرا به عنوان مُسکن دردها استفاده می کنند وقتی خانه مُسکن نباشد فرد به دنبال راه های نادرست برای تسکین خود می رود.
وی توضیح داد: از دیگر پیامدهای ناسازگاری در خانواده ترک زندگی، فرار و خودسوزی و خودکشی است و در واقع باید توجه داشت که فرزندان بالاترین آسیب را از اختلافات والدین می بینند بنابراین دوری از ناسازگاری لازمه زندگی مشترک درست است.
مشاور مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حوزه علمیه قزوین تأکید کرد: البته ناسازگاری پیامدهای فردی نیز به دنبال دارد که از جمله این پیامدها بیماری های روانی، بی حوصلگی و عدم نشاط، پرخاشگری و بد خلقی، انزوا و خودکم بینی است.
وی خاطر نشان کرد: پیامدهای اجتماعی ناسازگاری نیز شامل اختلافات شدید، ارتباط پنهان، فرزندانی سربار جامعه، بی بندوباری و فساد در جامعه، تأثیرات منفی در زندگی دیگران و عدم پویا بودن در عرصه های اجتماعی می شود.
حجت الاسلام محمدحسینی با اشاره به تأثیر ناسازگاری در فرزندان یک خانواده اظهار کرد: افسردگی، ...
[ مشاهده متن کامل خبر فرزندان بیشترین آسیب را از اختلافات والدین می بینند در خبرگزاری شبستان ]

فرزندان بیشترین آسیب را از اختلافات والدین می بینند






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن