تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثروتمندان کجا درس می‌خوانند؟


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
ثروتمندان کجا درس می‌خوانند؟

فارغ التحصیل


شناسهٔ خبر: 3593948 - شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
مجله مهر > دیگر رسانه ها

تحصیلات با کیفیت نیز همانند سایر جنبه‌های زندگی انسان، مستلزم هزینه‌های بیشتر است. بسیاری از افراد این هزینه‌ها را برای تامین درآمدهای بیشتر و زندگی بهتر در سال‌های آینده، تقبل می‌کنند. باشگاه خبرنگاران نوشت: تحصیلات با کیفیت نیز همانند سایر جنبه‌های زندگی انسان، مستلزم هزینه‌های بیشتر است. بسیاری از افراد این هزینه‌ها را برای تامین درآمدهای بیشتر و زندگی بهتر در سال‌های آینده، تقبل می‌کنند. دانشگاه شیکاگو آمریکا (شهریه سالانه۵۷۷۱۱ دلار)
دانشگاه شیکاگو یک دانشگاه خصوصی تحقیقاتی در شهر شیکاگو است که یک انجمن اجتماعی در سال ۱۸۹۰ میلادی اقدام به احداث این دانشگاه کردند و ۲ سال بعد اولین کلاس در این دانشگاه برگزار شد.گروه فیزیک دانشگاه شیگاگو اولین دانشمندانی در جهان بودند که بر روی واکنش‌های هسته‌ای تحقیق کردند و همچنین این دانشگاه میزبان بزرگترین انتشارات دانشگاهی در آمریکا است. دانشگاه جان هاپکینس آمریکا (شهریه سالانه ۵۷۸۲۰ دلار)
دانشگاه جان هاپکینس یک دانشگاه غیر انتفاعی که در با لتیمور آمریکا واقع شد.این دانشگاه در سال ۱۸۷۶ میلادی یعنی ۳ سال بعد مرگ جان هاپکینس تاسیس شده در واقع این دانشگاه با پولی که از جان هاپکینس به جا مانده بود ساخته شده که در آن زمان چیزی حدود ۷ میلیون دلار بوده است ساخته شده است. دانشگاه جان هاپکینس در بخش علوم طبیعی بسیار شناخته شده است و برای۳۱ سال متوالی به عنوان گران قیمت ترین دانشگاه در زمینه‌های علمی پزشکی و مهندسی شناخته شده است. کالج پارسونز آمریکا (شهریه سالانه ۵۷۹۱۰ دلار)
کالج خصوصی پارسونز یک کالج مخصوص طراحی در شهر نیویورک است این کالج در سال ۱۸۹۶ میلادی تاسیس شد و در ابتدا کالج چیس نامیده شد و بعد از آن به کالج هنرهای نیویورک تغییر نام داد و در حال حاضر یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های هنر و طراحی در جهان است. کالج دارتموت آمریکا (شهریه سالانه ۵۷۹۹۶ دلار)
کالج دارتموت یک کالج خصوصی تحقیقاتی در نیوهمپشایر است و یکی از ۹ کالج است که قبل از انقلاب آمریکا یعنی در زمان استعمار انگلستان تاسیس شده است و تا به حال ۳ نفر از این کالج قدیمی موفق به کسب جایزه نوبل شده‌اند. کالج کلرمونت مکیکن (شهریه سالانه ۵۸۰۶۵ دلار)
یک کالج خصوصی هنرهای آزاد در کلرمونت در کالیفرنیا است این کالج در ابتدا به عنوان یک کالج مردانه در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شد و از سال ۱۹۷۶ میلادی شرع به پذیرش بانوان کرد و نکته جالب در خصوص این دانشگاه این است که پایین ترین میزان پذیرش دانشجو در جهان را داراست یعنی در سال تعداد دانشجوهایی که پذیرش میکند به تعداد انگشتان یک دست نمیرسد. دانشگاه وسلین (شهریه سالانه ۵۸۵۰۲ دلار)
میدلتون در کانکتیکات آمریکا است این دانشگاه در سال ۱۸۳۱ میلادی توسط کلیسای متودیست تاسیس شد و تمرکز این مرکز اموزشی،موزش در مقطع کارشناسی در رشته های هنر و علوم پایه است و دومین دانشگاه در جهان از نظر تربیت دانشجو در مقطع دکتری است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن