تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوری هسته ای گشایشی جدید در جهاد علمی از سوی دانش آموختگان اقدام و عمل است


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: رئیس کمیسیون آموزش مجلس طی پیامی تصریح کرد: فرزندان فرهیخته مکتب خمینی(ره) و دانش آموختگان "اقدام و عمل" در مکتب امام خامنه ای با تلاش در راه دستیابی به انرژی هسته ای، معبری جدید را در جبهه جهاد علمی گشودند.
به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز ملی فناوری هسته ای را تبریک گفت.
متن پیام رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای به این شرح است:
ملت بزرگ ایران اسلامی با گذشت قریب به چهار دهه از حیات شکوهمند و پر برکت انقلاب اسلامی، هر روز شاهد خلق صحنه ای بی بدیل از حماسه و افتخار توسط فرزندان رشید و غیور وطن بوده اند، که جهانیان را به تحسین و تکریم واداشته است.
20 فروردین ماه، روز ملی فن آوری هسته ای در شمار چنین روزهای مبارک و غرورآفرین نزد ملت شریف ایران می باشد. این روز بی نظیر، با مناسبتی چون شهادت مرتضی آوینی و روز هنر اسلامی پیوندی با مسما و ناگسستنی خورده است و تداعی این حدیث شریف نبوی است که فرمودند: اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین فارس بدان دست خواهند یافت.
اما این بار جوانان برومند و دانشمندان متعهد ایران اسلامی با هنر شهادت و به بهای خون پاک خویش بر قله های رفیع دانش هسته ای گام نهادند و همگان دیدیم و جهانیان دیدند که فرزندان فرهیخته مکتب خمینی (رمدظله العالی، با سلاح ایمان و تلاش و با هنر اسلامی ه) و دانش آموختگان «اقدام و عمل» در مکتب امام خامنه ای و قلم خون رنگ سید شهیدان اهل قلم، از مسیر دانش متعهدانه معبری جدید را در جبهه ی جهاد علمی گشودند، تا از نورانیت ازلی خویش تارک اسلام و تشیع را متلألی و نورافشانی سازند. نورانیتی که تابش آن بر تاریخ این سرزمین روشنی بخش صفحاتی سراسر همت و مردانگی است که بر آن برای همیشه به زر نگاشته خواهد شد: هنر نزد ایرانیان است و بس. 
درود می فرستیم به روح بزرگ و ساحت پاک آن شهیدان خدایی عرصه فن آوری هسته ای که ایران و اسلام مدیون این هنر آسمانی آنان خواهد بود و با آرمان های این شهیدان جاوید و امام شهیدان پیمان می بندیم که با تمام وجود خویش ادامه دهنده مسیرشان، در سایه فرامین ولایت باشیم. انشاءالله.
[ مشاهده متن کامل خبر فناوری هسته ای گشایشی جدید در جهاد علمی از سوی دانش آموختگان "اقدام و عمل" است در نسیم آنلاین ]

فناوری هسته ای گشایشی جدید در جهاد علمی از سوی دانش آموختگان "اقدام و عمل" است






شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن