تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813207762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنایه های احمدی نژاد در آمل به چه چیز بود؟!+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:شهدای ایران: به گزارش شهدای ایران به نقل از خبرنگار افکار نیوز از آمل، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق بعدازظهر پنج شنبه برای شرکت در نخستین یادواره شهید هادی جعفری دومین شهید مدافع حرم شهرستان آمل و شهدای مدافع حرم وارد این شهرستان شد.
این سفر حاشیه های زیادی به همراه داشت. حاشیه هایی در حین سخنرانی، استقبال و بدرقه.
اما حاشیه های سخنرانی
 سخنرانی احمدی نژاد چندین بار با ابراز احساسات مردم مواجه و قطع شد. برخی مردم هم با قطع سخنان وی سوالاتی را مطرح می کردند.
یکی از این حاشیه ها سخنان رئیس جمهور سابق در خصوص زباله بود.
زباله و دفن آن در حریم شهر یکی از مشکلات اصلی مردم آمل است اما رئیس جمهور سابق در بخشی از سخنان خود با اشاره به مساله انقلاب، گفت: اصل انقلاب که متن، حقیقت و ارداه ملت است، یک حرکت الهی و آسمانی و جهانی است و مگر می توان به این سادگی جلوی این حرکت را گرفت و آنرا متوقف کرد.
احمدی نژاد افزود: سنگی می اندازند و مشکلاتی درست می کنند و فکر می کنند ملت ایران هم مثل ملت خودشان است که تا سختی و مانع پیش آمد عقب نشینی می کنند و دنبال سوراخ موش می رود.
وی افزود: این ملت ایران است و ملت ایران هزاران سال بوده و شما نبودید. صدها سال پرچمدار علم و فرهنگ بوده که شماها اصلا نبودید.
رئیس جمهور سابق تصریح کرد: این ملت یک رودخانه عظیم و زلال است و در مسیر رودخانه کسی می آید از زیر چشم شهرداری و مامورین قسر در می رود و چند کامیون زباله خالی می کند در این رودخانه.
احمدی نژاد افزود: کسی نگاه کوتاهی داشته باشد فکر می کند اینجا فقط زباله است و فکر می کند اتفاقی افتاده. اما باید توجه داشت که این رودخانه عظیم تمام زباله ها را بزودی کنار خواهد زد و حقیقت ملت ایران را در مقابل جهان نشان خواهد داد.
این سخنان رئیس جمهور سابق با یکی از مشکلات شهر آمل که همان زباله است، تقارون پیدا کرد و مردم یک صدا فریاد میزدند « شعار هر چی مرده - احمدی بر می گرده».
همچنین برخی صلوات فرستاده و عده ای با کف زدن از این جملات وی استقبال کردند.
هنوز احمدی ...
[ مشاهده متن کامل خبر کنایه های احمدی نژاد در آمل به چه چیز بود؟!+ تصاویر در پایگاه خبری و تحلیلی شهدای ایران ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهدای ایران]
[مشاهده در: www.shohadayeiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن