تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817906936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توطئه نوچه‌ها برای پدرخوانده/راز 3 جنایت و 8 سرقت فاش شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توطئه نوچه‌ها برای پدرخوانده/راز 3 جنایت و 8 سرقت فاش شد
رئیس دزدان نقابدار جواهرفروشی‌ها هرگز تصور نمی‌کرد از سوی نوچه کینه‌جویش هدف گلوله مرگ قرار خواهد گرفت.این باند مخوف در مدت فعالیت خود به 3 جنایت و سرقت‌های سریالی از طلافروشی‌ها در شهرهای مختلف دست زده بود.
آفتاب : از ساعت 20 شامگاه چهارم بهمن ماه سال 93 وقتی یک طلافروشی در خیابان مولوی هدف سرقت مسلحانه قرار گرفت تیمی از اداره یکم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد تا دزدان فراری را ردیابی کنند.تجسس‌ها نشان می‌داد ساعت 7 عصر ابتدا زن جوانی به بهانه خرید طلا وارد این مغازه شده و همزمان 2 مرد مسلح که همدست وی بوده‌اند داخل رفته و با ضربه‌ای به سر مرد جواهرفروش و تهدید با کلت کمری همه طلاهای ویترین را داخل کیسه‌ای ریخته و در برابر دیدگان وحشتزده مالباخته سوار بر موتوری که عضو دیگر باند پشت فرمان ‌آماده و منتظر آنان بود پا به فرار گذاشته‌اند.


به گزارش آفتاب، این تحقیقات میدانی با توجه به اینکه دزدان مسلح همگی نقابدار بودند ردی از مشخصات آنان به مأموران پلیس نداد.در بازبینی دوربین‌های مداربسته تنها مرد مرموزی که نقاب به چهره نداشت و در صحنه سرقت، وی نیز همزمان با دزدان فرار کرده بود شناسایی شد. این مرد که امید نام دارد خیلی زود به دام افتاد و با ادعای بی‌گناهی گفت که چون اسپری اشک‌آور داشت پا به فرار گذاشته و دستگیر شده است.امید در بازجویی‌ها با وجود اینکه اصرار داشت در سرقت مسلحانه دخالتی نداشته است به سرقت از یک عکاسی اعتراف کرد و گفت: ابتدا با صاحب عکاسی طرح دوستی ریختم سپس او که به من اعتماد کرده بود وقتی در حال خوردن غذا بودیم داخل دوغ وی قرص خواب‌آور ریختم و با بی‌هوشی‌اش یک دستگاه فتوکپی چند کاره، 6 دوربین دیجیتال و قدیمی، 3 پرینتر، کارت بانکی، تلفن همراه و 5 میلیون تومان پول وی را به سرقت بردم.


عملیات در سومین روز عید


کارآگاهان در پایتخت که جست‌وجوی ویژه‌ای را در دستور کار داشتند پس از یک سال ردی از یک تبهکار مسلح که مصطفی نام دارد به دست آوردند و وی را در سومین روز عید بازداشت کردند.مصطفی 22 ساله با خونسردی اعترافات تکان‌دهنده‌ای کرد. وی به بازپرس ایزد موسی از شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 تهران گفت: باند ما 5 عضو داشت و در این مدت به 6 طلافروشی در شهرهای مختلف دستبرد زده‌ایم و همیشه مجهز به تفنگ کلاش و کلت کمری بودیم.وی افزود: نخستین سرقت را 5 سال پیش با طراحی علی و یوسف انجام دادیم و با حمله به طلافروشی‌ای در شهرستان دنا 4 کیلو طلا به جیب زدیم.


جزئیات سرقت‌های جنایتکارانه


وی ادامه داد: سپس در سال 90 به سرقت خودرویی زیر پل کلارک کرج دست زدیم و در جریان سرقت موتورسیکلت وقتی مرد موتورسوار مقاومت کرد با چوب به سرش کوبیدیم و پس از فرار متوجه شدیم او کشته شده است. بعد به طراحی و  اجرای نقشه دومین سرقت از جواهرفروشی دست زده و 3 کیلو طلا به دست آوردیم.سومین سرقت در سال 91  و در شهر خمین صورت گرفت و  این بار 6 کیلو طلا به جیب زدیم، برای اینکه شناسایی نشویم خودروهای سرقتی زیر پایمان بود و نقاب به چهره می‌زدیم. سپس در نسیم‌شهر به سرقت مسلحانه از طلافروشی دست زده و موفق به سرقت 3 کیلو طلا شدیم. بعد به تهران آمدیم و با سرقت از طلافروشی در خیابان مولوی فرار کردیم و آخرین بار به سرقت از طلافروشی‌ای در کهریزک دست زده و 5 کیلو طلا به دست آوردیم.


قتل آتشین رئیس باند


مصطفی اعتراف دیگری کرده و گفت: علی رئیس باند ما بود و پس از سرقت‌ها همیشه سهم زیادی را برای خودش و دیگر اعضای باند بر می‌داشت، حتی 130 میلیون تومان سهم مرا نداده بود و 2 کیلو شیشه هم به من بدهکار بود. او آنقدر بهانه آورد تا اینکه سر قرار با یک کلت کمری که داخل داشبورد خودرو پنهان کرده بودم به سرش شلیک کردم و از او انتقام گرفتم. سپس جنازه‌اش را با همدستی عضو دیگر باند به نام علی در نزدیکی دانشگاه شاهد به آتش کشیدیم.


سومین جنایت


وی درخصوص سومین جنایت گفت: با دختری به نام سپیده که در شهرک شهید مطهری زندگی می‌کرد آشنا شدم. وقتی برادر وی به نام میلاد از ارتباط ما آگاه شد با اعتراض شدید به سراغم آمد. چند باری فرار کردم او دست‌بردار نبود تا اینکه میلاد را هم با شلیک گلوله کشتم و جسدش را به یکی دیگر از اعضای باند دادم اما نپرسیدم چه بر سر جسد آوردند.


بازداشت دزدان نقابدار


وقتی همه اعضای باند دزدان نقابدار از سوی مصطفی لو رفتند، مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران روز 5 فروردین ماه آنان را یکی پس از دیگری دستگیر کردند و تجسس‌ها برای افشای جزئیات اقدام‌های تبهکارانه و جنایتکارانه آنان ادامه دارد.


منبع: ایران




تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن