تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه نگاری توسعه و اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:شارا: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت علمی دانشگاه سوره با اشاره به اینکه نگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به «روزنامه نگاری توسعه» است، تصریح کرد: استفاده از این سبک روزنامه نگاری می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - عضو هیئت علمی دانشگاه سوره با اشاره به اینکه نگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به «روزنامه نگاری توسعه» است، تصریح کرد: استفاده از این سبک روزنامه نگاری می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کند.
امید علی مسعودی ، عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به بیان نقش رسانه ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تبدیل این موضوع به گفتمان عمومی جامعه پرداخت و تصریح کرد: هیچ اقدام و عملی بدون تحقیق، شناخت و برنامه ریزی اتفاق نمی افتد.
وی تشریح کرد: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ایران تحریم شد و پس از آن نیز با جنگ نظامی و مسائل و مشکلات مختلفی مواجه شدیم، یعنی ما مدام در حال مقاومت بودیم.
این استاد دانشگاه، استمرار فرهنگ مقاومت را یکی از کارهای مهم کنونی دانست و اظهار کرد: زمانی ما مقاومت نظامی داشتیم، زمانی مقاومت فرهنگی در مقابل توطئه های فرهنگی و اکنون نیز مقاومت اقتصادی. البته این سه مورد هیچ کدام نافی هم نیستند بلکه به هم مرتبط بوده همزمان هر سه محقق می شوند. به عنوان مثال حفظ اقتدار نظامی و توان موشکی نیازمند حفظ فرهنگ مقاومت و تأمین اقصادی این اقدام مهم است.
وی در ادامه به نقش مهم رسانه ها در این خصوص اشاره و اذعان کرد: رسانه های ما باید مدام در سبک های مختلف خبری از جمله مصاحبه، مناظره، گزارش های خبری و ... در خصوص مقاومت در هر سه حوزه محصول فرهنگی و رسانه ای ارائه دهند.
مسعودی رسانه ها را در آماده کردن ذهن مردم برای اقدام عملی دولت و بخش خصوصی برای خودکفایی و شکوفایی اقتصاد مملکت مسئول دانست و اضافه کرد: باید دولت، بخش خصوصی و مردم به نحوی آماده باشند که هر نوع تحریمی ایجاد شد، بدون نیاز به خارج با اقتصاد بومی رشد اقتصادی را تضمین کنیم.
نگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به روزنامه نگاری توسعه است
وی در پاسخ به این سؤال که رسانه ها از کدام سبک روزنامه نگاری می توانند برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده ...
[ مشاهده متن کامل خبر روزنامه نگاری توسعه و اقتصاد مقاومتی در شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شارا]
[مشاهده در: www.shara.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن