تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820390175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین حرف قبل از حرکت به سوی شهادت


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: کانون خبرنگاران نبأ: ابوذر(ابوالفضل) راه چمنی قبل از رفتن گفته بود: «آیا میتوانم اهانت به اهل بیت را ببینم و ساکت بنشینم؟»
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه، علی صادقی فرماندار، عباس صحرارو جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و حجت الاسلام محمد مسعودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت و دیگر مسؤولین ارشد نظامی با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام حسن لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت در دیدار با خانواده این شهید گفت: هیچ چیز غیر از شهادت به درد ابوالفضل نمی خورد، تأکید بسیاری در نوافل مخصوصاَ نافله شب داشت.
نماینده ولی فقیه در پاکدشت تأکید کرد: خداوند بعد از 8 سال دفاع مقدس درب شهادت را برای همه باز نگه داشته است. ما از فقدان چنین نیروهای مؤمن متأثریم، این ها دسته گل هایی بودند که از درخت انقلاب چیده شدند.
وی اذعان کرد: از آن شهید میخواهیم سلام ما را به امام و پیغمبر برساند، از ابوالفضل پاکدشت می خواهیم سلام ما را به ابوالفضل کربلا برساند.
امام جمعه پاکدشت خاطر نشان کرد: اسلام با این خونها زنده می ماند، این خونهاست که اسلام را بیمه کرده و درخت تنومند نظام و اسلام را آبیاری کرده است.
وی تصریح کرد: جوانان انقلابی جای شهدا سبز می شوند، علم شهدا را برمی دارند و نمی گذارند این علم روی زمین بماند.
در ادامه علی اکبر راه چمنی پدر شهید راه چمنی ابراز کرد: ابوالفضل فدایی رهبر بود.
وی اظهار کرد: فرزند شهیدش قبل از رفتن گفته بود: «آیا میتوانم اهانت به اهل بیت را ببینم و ساکت بنشینم؟»
گفتنی است ابوذر(ابوالفضل) راه چمنی از جوانان مؤمن و چهارشنبه گذشته در استان حلب سوریه در درگیری به گروهک ها تکفیری به فیض شهادت نائل شد.
شایان ذکر است مراسم وداع با آن شهید امروز جمعه ساعت20 در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت برگزار و فردا، شنبه 21 فروردین ساعت 9 از محل مسجد حضرت زینب(س) واقع در جاده امام رضا(ع) پاکدشت نرسیده به میدان پارچین به سمت گلزار شهدای روستای ارمبویه پاکدشت با حضور امت حزب الله تشییع می ...
[ مشاهده متن کامل خبر آخرین حرف قبل از حرکت به سوی شهادت در خبرگزاری قرآنی ایران ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن