تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820425585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای ۱۲طرح مخابراتی در اردستان


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: ۱۲طرح مخابراتی با هدف رفع مشکلات مردم و سرویس دهی بهتر در چندماه اخیر انجام شده و دو طرح دیگر نیز در دست اقدام است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از نگین کویر ، مدیرمخابرات شهرستان اردستان گفت:۱۲طرح مخابراتی با هدف رفع مشکلات مردم و سرویس دهی بهتر در چندماه اخیر انجام شده و دو طرح دیگر نیز در دست اقدام است.
حمیدرضا ترکیان در گفتگو با خبرنگاران به راه اندازی دو عدد ONU در شهرک ۲۰۹ اردستان هرکدام با ظرفیت ۳۸۴ پورت تلفن ثابت و ۱۲۸ پورت ADSLاشاره کرد و افزود: همچنین دو عدد ONU در شهر زواره در شهرک مسکن مهر فاز ۲ و شهرک شهید چمران که به موجب آن مشترکین این دو شهرک صاحب تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت شدند راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته روستای خیرآباد از منطقه برزاوند و روستای زاغل از بخش زواره که فاقد هرگونه پوشش همراه بودند با نصب سایت موبایل تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گرفتند اظهار کرد: همچنین مشکلات مربوط به پوشش آنتن دهی موبایل در روستای درباغ با نصب سایت موبایل در این روستا برطرف گردید.
مدیرمخابرات اردستان با بیان اینکه از آنجایی که همه ساله با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروز شاهد افزایش جمعیت شهر زواره و به تبع آن شاهد کمبود کانال در زمینه تماس از طریق موبایل توسط افراد بودیم خاطرنشان کرد: در این راستا در روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته با نصب و راه اندازی سایت ۱۸۰۰ موبایل در این شهر و افزایش کانال های همراه به میزان دو برابر خوشبختانه در سال جدید هیچ یک از مشکلات سال قبل وجود نداشت.
ترکیان در ادامه با بیان اینکه در زمینه اینترنت پرسرعت نیز این اداره با توسعه DSLAM مرکز مهاباد به میزان ۱۲۸ پورت و مرکز زواره به میزان ۳۸۴ پورت گام مهمی در زمینه فراهم سازی بسترهای لازم برای ارتباط مشترکین به اینترنت برداشته است تصریح کرد: همچنین توسعه تجهیزات در دو DLC ورزشگاه و کاوه نیز در حال انجام است که به موجب آن مشکل مشترکین این دو DLC نیز در زمینه عدم وجود پورت خالی حل خواهد شد.
وی اجرای پروژه فیبر شبکه شمس مربوط به مرکز بهداشت و بیمارستان شهید بهشتی اردستان و فیبر نوری مسیر اردستان به نایین را از ...
[ مشاهده متن کامل خبر اجرای ۱۲طرح مخابراتی در اردستان در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

اجرای ۱۲طرح مخابراتی در اردستان






جمعه ، ۲۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن