تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813166969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادران شهدای شاخص اصفهان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مادران شهدای شاخص اصفهان تجلیل شدند همایش ˝اسوه های صبر و استقامت˝با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور اصفهان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ فروردين ساعت 13:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا ، همایش "اسوه های صبر و استقامت" با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استانی و مردم شهید پرور اصفهان برگزار شد.
سهیلا اثنی‌عشران، مدیرکل امور بانوان استانداری اصفهان در این همایش با اشاره به نامگذاری سال 95 توسط رهبر معظم انقلاب افزود: یکی از وظایف زنان این است که شعار مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شعار سال را شعار زندگی خود قرار دهند و در زمینه تحقق آن همه تلاش‌های خود را به کار گیرند.
شمسی بهرامی، از بانوان آزاده که مدت 3 سال اسارت داشته نیز در همایش "اسوه های صبر و استقامت" حضور پیدا کرد و به بیان خاطرات روزهای آغاز جنگ پرداخت. بهرامی در صحبت‌های خود رفتار ایستادگی زنان آزاده در زندان‌های رژیم بعث را ستودنی دانست و تصریح کرد: رفتار ما در زندان‌های رژیم بعث به گونه‌ای بود که سربازان و نظامیان عراقی ما را ژنرال خطاب می‌کردند.
باید از دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنیم
سردار مجتبی شیروانیان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان از دیگر سخنرانان این همایش، برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در راستای اقدامات فرهنگی دانست و اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی که مردم ما مشکلات فراوانی داشتند، دورانی که با سختی‌ها، مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و عدم امکان صادرات نفت همراه شده بود، در آن زمان ما محتاج فشنگ و سیم خاردار بودیم اما مردم عزیزمان با صبر و استقامت و بزرگواری و با حمایت و پشتیبانی انسانی و مالی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.
تجلیل از مادران شهدا
در بخش دیگری از این همایش با حضور سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امیر رضا جهادی ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری، علی اکبر بقایی مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، ندا واشیانی پور و اصغر آذربایجانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان استانی از مادران شهیدان خودسیانی (مادر 3 شهید)، سید محمدعلی بدیهی، محمود امین پور، محمد ابراهیم همت، سیدمحسن امیرجواهریان، اصغرلاوی و همچنین بانو شمسی بهرامی از بانوان آزاده که مدت 40 ماه اسارت را در دوران زندگی درخشان خود تحمل کرده، تجلیل به عمل آمد.
رونمایی از جلد سوم کتاب لبخند مادرانه
پایان این همایش به رونمایی از جلد سوم کتاب لبخند مادرانه که به همت اشرف سیف الدینی تهیه و تنظیم شده، اختصاص داشت. در این کتاب که روایتی از سبک زندگی تربیتی مادران فرماندهان شهید به شمار می‌رود، خاطراتی از مادر شهیدان حسین خرازی، محمد ابراهیم همت و محمود امین‌پور گردآوری شده است.
گفتنی است؛ همایش "اسوه‌های صبر و استقامت" از سوی مرکز تخصصی بانوان آفتاب وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، اداره‌کل اوقاف، بنیاد شهید و بسیج خواهران اصفهان برگزار شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن