تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815002067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش آمارتصادفات درمحورهای مواصلاتی دهاقان در نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کاهش آمارتصادفات درمحورهای مواصلاتی دهاقان در نوروز مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان از کاهش تصادفات جاده‌ای درمحورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان دهاقان، در نوروز ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد .
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ فروردين ساعت 13:39

خبرگزاری پانا+

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان در گفتگو با خبرنگارپانا گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی که از روز ۲۵ اسفند آغاز و تا پایان روز ۱۴ فروردین ۹۵ ادامه داشت، در محورهای مواصلاتی شهرستان دهاقان چهار مورد تصادف و واژگونی خودرو گزارش شد.
سید مرتضی عمادی مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان افزود: از تعداد چهار تصادف تعداد پنج نفر مصدوم شدند که با کمک جمعیت هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: هلال احمر در این ایام با ۲ دستگاه آمبولانس در پایگاههای امداد و نجات جاده‌ای فعالیت داشته و مصدومان حوادث جاده ای و غیر جاده ای را به بیمارستان اعزام نمودند.
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان با اشاره به کاهش درمانهای سرپایی نسبت به سال قبل، تصریح کرد: درمانهای سرپایی که توسط جمعیت هلال احمر این منطقه و جوانان برومند دهاقانی انجام شده، تعداد ۱۸ نفر بوده است.
وی با تأکید بر کاهش آمار حوادث جاده ای و غیر جاده ای در نوروز سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، اذعان داشت: فعالیت هایی که این مجموعه در حوادث غیر جاده ای داشته است، از جمله اعزام و انتقال مصدومین به بیمارستان، غیر از حوادث جاده ای، تعداد سه نفر بوده است که نسبت به سال قبل این آمار نیز کاهش یافته است.
عمادی با اشاره به اسکان اضطراری که در شش روستا جهت ارائه خدمات به مسافران نورزی پیش بینی شده بود گفت: امسال هیچ مورد اضطراری جهت اسکان اضطراری در منطقه نداشتیم.
وی افزود:در سال گذشته در محورهای مواصلاتی به شهرستان تصادفات بیشتری داشتیم که امسال با انجام اقدامات ایمنی و ترافیکی با کاهش تصادفات جاده‌ای روبه رو بوده‌ایم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن