تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج روسیه از سوریه بدلیل نارضایتی ایران و حزب الله


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



خروج روسیه از سوریه بدلیل نارضایتی ایران و حزب الله
روز نو :  این گزارش ادعایی در حالی منتشر می شود که پیروزی های اخیر در پالمیرا از سوی ارتش سوریه غرب ار شگفت زده کرده است. با این حال، براساس این گزارش ادعا شده که در زمان حملات هوایی نیروهای روسیه هماهنگی زمینی میان مستشاران ایرانی و حزب الله با مسکو وجود نداشته است. 







به گزارش خرداد، این گزارش هم چنین ادعا می کند که شدت اختلافات میان روسیه با ایران و حزب الله آن قدر عمیق بوده که "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه به طور یکجانبه خروج نیروهای روسی از سوریه را اعلام کرد. 


این نشریه سعودی به نقل از یک منبع آگاه می نویسد:"اختلاف نظر میان روسیه، ایران و حزب الله قوی تر از پیمان میان روسیه با دولت سوریه بود و منجر به خروج نیروهای روسی از سوریه شد. علاوه بر این هماهنگی میان روسیه و غرب بر سر تنظیم یک قرارداد آتش بس و مذاکرات در سوریه و توافق بر سر کاهش حضور حزب الله و مستشاران نظامی نارضایتی ایران و حزب الله لبنان را موجب شده بود".


این نشریه سعودی مدعی شده است که روسیه با ایران بر سر این موضوع که دولت بشار اسد در سوریه را متحدی استراتژیک قلمداد می کند اختلاف نظر دارد. علاوه بر این روس ها پیشنهاد ایران برای انتقال سلاح های پیشرفته برای حزب الله لبنان را رد کرده اند . در این گزارش هم چنین ادعا شده که روس ها با کناره گپیری اسد از قدرت به عنوان بخشی از توافق موافقت کرده اند. این نشریه مدعی است که دلیل دوم اختلاف نظر بر سر کردها است و اشاره می کند که علیرغم موافقت روسیه با استقلال کردهای سوریه ایران با این موضوع مخالف است. 




تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن