تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818842669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آستانه سال جدید انجام شد: دیدار نوروزی مدیران و فعالان بخش خصوصی استان البرز در اتاق بازرگانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: در آستانه سال جدید انجام شد: دیدار نوروزی مدیران و فعالان بخش خصوصی استان البرز در اتاق بازرگانی استان‌ها > البرز - در دیداری که با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان استان و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد، تعدادی از مدیران دولتی و مسئولین به سخنرانی پرداختند.

به گزارش خبر آنلاین البرز،در این مراسم معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استانداری البرز گفت: سیاستی که در دولت تدبیر و امید و در سطح استان البرز وجود دارد همکاری دولت و استفاده از ظرفیت بزرگ بخش خصوصی است و این مهم شعار نیست، واقعیتی است که طی ۲۵ سال خدمت در استان های مختلف با آن مواجه شده ام و تا کنون چنین شتابی را در سطح امور شاهد نبوده ام. سیاست بر این است که پروژه های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شود که در واقع این منتی بر بخش خصوصی نخواهد بود.
عبدالله کامکار افزود: امروز در سطح کشور بستر فراهم است و پس از فرجام برجام باید در جهت اقتصاد مقاومتی شبانه روز کار کرد. کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و مدیران بانک ها و صاحبان تولید تشکیل شده و در صدد است موضوعات استان را در راستای تولید حل و فصل نماید و هر تولید کننده ای که با مشکل مواجه است می تواند به دبیرخانه مراجعه کند تا موضوعات مرتبط با استان پیچ و خم بر سر راه سرمایه گذار ایجاد نکند.
وی همچنین افزود: بیش از ۳۰۰ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان البرز داشته ایم که ۷۵ درصد موارد حل و فصل شده است و لازم است با رفع مشکلات موجود تولید داخلی بر محور صادرات باشد چرا که برخی کالاهای مازاد تولید شده در استان البرز قابلیت صادارات را دارند و می توان با بازاریابی زمینه برای انجام این امر مهم را فراهم کرد.
در ادامه این مراسم نماینده مردم كرج، فردیس، اشتهارد گفت: در صورتی كه مشكلات و نارسایی های موجود در مسیر تولید داخلی برطرف شود، شعار اقتصاد مقاومتی به نحوه احسن اجرایی خواهد شد.
محمد جواد كولیوند اظهار كرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنای اقتصاد مقاومتی تكیه بر اقتصاد داخلی است و در این صورت است كه هیچگاه دشمن نمی تواند ما را زمین گیر كرده و بر ما مسلط شود.
وی ادامه داد: نام گذاری سال 1395 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت برداشتن گام های بلند برای تحقق این شعار را نشان می دهد.
این نماینده مجلس خاطر نشان كرد: یكی از مهمترین اولویت‌های مسئولان در بخش‌های مختلف باید اجرایی كردن طرح‌های اقتصاد مقاومتی باشد.
در ادامه این مراسم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: اصناف باید برنامه‌های خود را با شعار امسال تطبیق دهند.
ایرج موفق با اشاره به نام‌گذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما در عملیاتی کردن شعار امسال است.
وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌های جامع و اساسی را برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در نظر خواهیم گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: خودکفایی و رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه‌های مختلف می‌تواند در تحقق شعار امسال باشد لذا اصناف و اتحادیه‌های مختلف باید برنامه‌ها و اهداف خود را در راستای شعار امسال برنامه‌ریزی و عملیاتی کنند.
موفق در بخشی دیگر از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در نوروز امسال اشاره کرد و بیان داشت: تمامی بخش‌ها از جمله خصوصی و دولتی باید در این مسیر تلاش خود را دوچندان کنند و با هماهنگی‌های لازم در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
رئیس اتاق اصناف کرج در دیدار نوروزی با فعالان صنفی نیز گفت: با اتحاد و همدلی در راستای اقدام و عمل در اقتصاد مقاوتی گام برداریم.
حمید کریمی رئیس اتاق اصناف کرج در آغاز این گردهمایی صنفی ،ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی همکاران صنفی استان البرز در سخنانی گفت: همه مردم بویژه دست اندر کاران حوزه های اقتصادی و متولیان بازار که در زمینه تامین مایحتاج زندگی مردم فعالیت دارند ،بایستی با تلاش و جدیت بیشتری در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و گردش چرخ های اقتصادی کشور گام بردارند .
وی در پایان گفت: مردم کشور ما از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز، در کنار دولتمردان بوده اند و با تحمل تمامی مشکلات و فشارهای اقتصادی ثابت کرده اند که همواره در میدان سازندگی کشور حضور دارند ،بنابراین وظیفه تمامی مسوولین است تا با اتحاد و همدلی نسبت به خدمت رسانی شایسته به مردم صبور و فداکار ایران اسلامی تلاش کنند .

کلید واژه ها: استان البرز -




سه شنبه 17 فروردین 1395 - 16:58:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن