تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات نفت ایران به كره جنوبی ٢ برابر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با صادرات روزانه ٢٨٠ هزار بشكه؛ صادرات نفت ایران به كره جنوبی ٢ برابر شد صادرات نفت ایران به كره جنوبی در ماه فوریه 2016(بهمن- اسفند1394) به ٢٨٠ هزار بشكه در روز رسید كه نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن ٢ برابر شده بود.
۱۳۹۵ سه شنبه ۱۷ فروردين ساعت 14:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از اداره امور اوپك و روابط با مجامع انرژی وزارت نفت، میانگین واردات نفت‌خام كره جنوبی در ماه فوریه ٢٠١٦ با حدود ٢٣ درصد افزایش نسبت به ماه قبل از آن سه میلیون و ٣٠٠ هزار بشكه در روز بود.
كره جنوبی در ژانویه 2016 (دی-بهمن 1394) ، روزانه ٢ میلیون و ٧٠٠ هزار بشكه نفت خام وارد كرد.
در میان صادركنندگان نفت‌خام به كره جنوبی، عربستان توانست در ماه فوریه ٢٠١٦، به طور میانگین روزانه 945 هزار بشكه نفت‌ به این كشور صادر كند كه در مقایسه با ماه قبل از آن حدود ١٩ درصد افزایش اما نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ٢ درصد كاهش داشت.
پس از عربستان، كویت با صادرات روزانه 453 هزار بشكه در جایگاه دوم جدول صادركنندگان نفت به این كشور در ماه فوریه ٢٠١٦ قرار گرفت.
قطر، ایران و امارات در ماه فوریه با صادرات 314 ، 280 و 251 هزار بشكه در جایگاه بعدی صادركنندگان نفت خام كره جنوبی قرار داشتند.
كره جنوبی در دوران تحریم، همراه با چین، هند، ژاپن و تركیه اقدام به واردات نفت از ایران می كرد.
بر اساس مذاكره های انجام شده قرار است میزان صادرات نفت ایران به این كشور به زودی افزایش یابد.
افزون بر كره جنوبی سایر خریداران نفت ایران نیز برنامه افزایش واردات نفت از ایران را در پساتحریم پیگیری می كنند، به گونه ای كه صادرات نفت ایران به هند در ماه مارس 2016 (اسفند-فروردین) با ثبت ركوردی جدید پس از رفع تحریم ها به بالاترین میزان در پنج سال گذشته رسید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن