تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803254433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی دولت:خیر در عدم سفر رییس جمهور به اتریش بود/ به آنهایی که علیه دولت سیاه‌نمایی و تخریب می‌کنند کاری نداریم/موضوع مينوخالقي باید در مرحله بررسی اعتبار نامه پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سخنگوی دولت:خیر در عدم سفر رییس جمهور به اتریش بود/ به آنهایی که علیه دولت سیاه‌نمایی و تخریب می‌کنند کاری نداریم/موضوع مينوخالقي باید در مرحله بررسی اعتبار نامه پیگیری شود
سخنگوی دولت از افزایش رشد اقتصادی کشور در سایه اجرای برجام و رفع تحریم‌ها خبر داد و به رد صلاحیت مینو خالقی،اتهام پولشویی احمدی نژاد و ...واکنش نشان داد.
روز نو : سخنگوی دولت از افزایش رشد اقتصادی کشور در سایه اجرای برجام و رفع تحریم‌ها خبر داد و به رد صلاحیت مینو خالقی،اتهام پولشویی احمدی نژاد و ...واکنش نشان داد.
به گزارش روزنو، محمدباقر نوبخت در نخستين نشست خبري خود به سوالات مختلفي پاسخ داد. بخش عمده سوالات به انتقاداتي بود که به دولت وارد شده است. از روند رشد اقتصادي در فضاي پسابرجام گرفته، تا لغو سفر روحاني و بازگشايي سوئيفت و استقامت مخالفان دولت بر مواضعشان به استناد سناتورهاي آمريکايي! به قول نوبخت، فقط اين مانده که دولت قسم حضرت عباس بخورد!


او در پاسخ به سوالي هم که واکنش او را درباره پيش بيني هاي مخالفان دولت مبني بر يک دوره اي بودن عمر دولت حجت الاسلام روحاني پرسيد هم گفت: آرزو بر برخی منتقدان جوان عیب نیست! در انتخابات مجلس هم مباحثی مطرح شد ولی نتیجه‌ای که حاصل شد را دیدید. باید با لبخند از کنار این مسائل گذشت.


اهم سخنان وي را در ادامه بخوانيد:


پيش بيني رشد اقتصادي تا 6 درصد


در سال 95 با توجه به فرصت‌هایی که برجام برای کشور در سال 95 فراهم کرده است، پیش بینی می کنیم که در این سال رشد اقتصادی بین 5 تا 6 درصد حاصل شود. مجامع بین المللی هم همین حدود رشد اقتصادی را برای ایران پیش بینی می‌کنند. فرصتی که رفع تحریم ها برای کشور حاصل کرده، به دنبال افزایش رشد اقتصادی از طریق تدلید داخلی هستیم.
در سال 94عمده تلاش دولت بر اجرای بودجه بود. با همه سختی هايی که در تامین منابع در سال 94 روبرو بوديم از جمله افت شدید قيمت نفت، اين مسير را پيموديم. برای اینکه بتوانیم بازار صادراتی را برای تولیدات داخلی فعال کنیم مشوق هایی در نظر داریم.
باید از فرصت های برجام برای توسعه ملی استفاده کنیم به همین جهت سال 95سال برخورداری از فرصت های برجام است که دولت در 3سال گذشته با همکاری سایر قوا و مساعدت رهبری برای آن تلاش کرد.
در سال گذشته تراز تجاری کالا حدود یک میلیارد دلار مثبت بود و 42/5 میلیارد دلار صادرات داشتیم. اين موفقیتی بود که با وجود مشکلات سال گذشته حاصل شد و در چارچوب اقتصاد مقاومتی، نکته مثبتی بود.
{در رابطه با آزاد شدن واردات کالاهای لوکس} کالاها گروه بندی شده بودند والا ممنوع الواردات نبودند! بلکه از طریق عدم ثبت سفارشات اجازه واردات نمی دادیم. دولت برای ورود به این موضوع، تعرفه‌ها را به اندازه ای افزایش داد که چیزی که قبلا وارداتش آزاد بود، از جمله همين کالاهاي لوکس، با این تعرفه‌ها عملا وارد نشود. این اقدام در راستای محدود کردن واردات کالاهاي لوکس صورت گرفت که اتفاقا در گذشته آزاد بود.
پاسخ سياه‌نمايي و تخريب دولت را نمي دهيم


الان زمان بهره برداری از فرصت های برجام است. ممکن است هویت برخی در سياهنمایی و تخریب باشد، ما کاری به آنها نداریم و وظیفه خود را دنبال می کنیم.
{درباره لغو سفر روحانی به اتريش}: برخی از رسانه ها و افراد از هر فرصتی استفاده می کنند تا تصمیمات دولت و دستاوردها را منفی قلمداد کنند! رییس جمهور نماد جمهوریت نظام است و باید تمامی مباحث امنیتی برای سفر ایشان رعایت شود که در شان یک مقام عالی رتبه ایران باشد. خیري در لغو این سفر بود اما تلاش ها برای گسترش مناسبات صورت می گیرد.
جالب است دیروز باز شدن سوءیفت به خبرنگاران و رسانه‌ها علنا نشان داده شد ولی باز هم امروز دیدم برخی رسانه ها به اظهارات فلان سناتور استناد کرده و گفتند باز نشده! فقط مانده مسئولان قسم حضرت عباس بخورند!
از رد صلاحيت مينو خالقي تا اتهام پولشويي احمدي نژاد


{در پاسخ به سوالي درباره رد صلاحيت مینو خالقی منتخب سوم اصفهان د رانتخابات مجلس دهم}: وزارت کشور نظر حقوقی خودش را در این خصوص که متفاوت از شورای نگهبان است بیان کرد. وزارت کشور نظرات خود را به صورت مکتوب و مستدل در جلساتی به شورای نگهبان ارائه داده و معتقد است اگر موضوعی باشد، باید در مرحله بررسی اعتبار نامه در مجلس پیگیری شود.
{در واکنش به اسناد پاناما و اتهام پولشويي به رییس جمهور سابق}:جمهوری اسلامی موضعی در این خصوص ندارد. ممکن است از سوی رسانه ای اتهامی به مسئولی وارد کنند. اما درباره اینکه چقدر جدی است، بايد بگويم که به عقیده ما خبر کم ارزشی است که نیاز به موضع گیری ندارد. شاید لازم نباشد فردی که مورد اتهام است هم حتي پاسخ دهد.
{برنامه دولت برای اصلاح قانون انتخابات}: وزارت کشور در حال انجام فعالیت و اقداماتی در اين خصوص است. فعلا لایحه ای در دستور کار نیست ولی مطالعاتی در حال انجام است که از بسترهای قانونی که باعث ایجاد مشکل در روند انتخابات می شود رفع نقص شود.
ایران برای اینکه مخاصمه بین دو همسایه ختم شود، از هر دو طرف دعوت به مذاکره و خویشتنداری کرد. وزیر دفاع هم با همتایان خود در دو کشور رایزنی کرد تا جلو این آتش افروزی در منطقه گرفته شود. ایران به دنبال گسترش امنیت به همه کشورهای منطقه است. به عنوان کشور سوم در پي نزیک کردن ارمنستان و آذربایجان هستيم.




تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن