تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816424180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایام نوروز ۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان:
ایام نوروز ۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شد

نصرت الله حیدری همدان


شناسهٔ خبر: 3591032 - سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
استانها > همدان

همدان - مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان از ثبت شش میلیون و ۹۵۴ هزار و ۱۴۸ تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان در نوروز امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله حیدری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تردد خودروها در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: در این ایام تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۱۲۵ دستگاه و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان نیز یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۵۲۳ مورد بوده است. وی با بیان اینکه تعداد وسایل نقلیه سنگین عبوری از جاده های استان همدان نیز۴۰ هزار و ۴۹۱ وسیله نقلیه بودکه که سهم ۱۲ درصدی در ترددها داشته است، گفت: بیش از ۳۰۰ هزار مسافر با وسایل نقلیه عمومی در ایام طرح نوروزی مسافرت کرده اند. ثبت تعداد ۲۵ هزارو ۵۸۹ سفر از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان همدان وی با اشاره به ثبت تعداد ۲۵ هزارو ۵۸۹ سفر از ابتدای اجرای طرح نوروزی بیان کرد: با توجه به آمار ثبت شده استفاده کنندگان از ناوگان عمومی در ایام نوروز نسبت به سال های قبل کاهش داشته است مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها با بیان اینکه در ایام سال روند نظارت مجموعه کارکنان این اداره کل بر چگونگی فعالیت شرکتها و مباحث ایمنی ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر با حساسیت ادامه دارد، گفت: وسائط نقلیه عمومی شرکت های حمل و نقل مسافر تحت نظارت این اداره کل شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه است که در شرکت های مسافربری و با مشخصات ثبت شده در سیستم رایانه ای و دارا بودن کارت هوشمند عمومی فعال هستند. وی عنوان کرد: ناوگان اتوبوسی برون شهری دارای کارت هوشمند در استان ۵۸۸ دستگاه است که اتوبوس های معمولی، اتوبوس ویژه درجه یک، دو، سه و VIP تک صندلی ۲۵ نفره و ۳۲ نفره بوده که در بخش حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری فعال هستند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان به تعداد ناوگان مینی بوسی دارای کارت هوشمند برون شهری در استان همدان نیز اشاره کرد و افزود: ۱۶۲۰ دستگاه مینی بوس و  ۷۳۲ دستگاه سواری کرایه دارای کارت هوشمند نیز در بخش حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری فعالیت دارند. ۹ هزار و ۷۰۰ فقره بلیت از طریق سایت های اینترنتی تهیه شد حیدری همچنین یاد آور شد: در سفرهای نوروزی امسال مردم استان همدان حدود ۹ هزار و ۷۰۰ فقره بلیت سفرهای خود را از طریق سایت های اینترنتی تهیه کرده که افزایش خرید بلیت به این شیوه بیانگر استفاده مطلوب مردم از سامانه های اینترنتی است. وی اظهار داشت: آمار تجمعی تردد در مدت ۲۰ روز ایام طرح نوروزی شش میلیون و ۹۵۴ هزار و ۴۸ تردد بوده که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۷ درصد افزایش داشته است. مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها پرتردد ترین محور را همدان_ کرمانشاه با ۵۰ هزار و ۲۷۵ تردد و ساعات اوج حرکت را ساعت ۱۸ تا ۱۹ عنوان کرد و گفت: با فعالیت ۱۰۰ درصد دستگاه های کنترل سرعت، ۱۰ هزار و ۶۸۶ فقره تخلف سرعت غیرمجاز در نوروز ثبت و گزارش شده است. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروزی با ۱۷۰ کیلومتر در مسیر فامنین_ ساوه ثبت شده است.

حیدری اظهار داشت: بیشترین کارکرد ثبت تخلف سرعت مربوط به دوربین مسیر جنت آباد با ۱۸۱ مورد تخلف بوده و سامانه دوربین های نظارت تصویری با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به کار بودند. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع ایمنی و اینکه یکی از موضوعات مهم در ایام سفرها تصادفات جاده ای است تلاش دست اندرکاران حمل و نقل توجه به زیر بناها و افزایش ایمنی از جمله معاینه فنی خودروهای عمومی جاده ای قبل از سفر است. وی گفت: این اداره کل در همه پایانه های مسافربری استان تدابیر و اقدامات لازم را برای کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق مدیران فنی و گشت های کنترل میدانی اتخاذ کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن