تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819923413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد ۲۰ میلیون خودرو ایام نوروز در محورهای مواصلاتی مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: دبیر ستاد حمل نقل و پایانه های خدمات سفر مازندران از تردد ۲۰ میلیون خودرو در ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، عیسی خادمی درجمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: 61 هزار و 591 تردد در روز دوازدهم فروردین ماه در ورودی های استان مازندران ثبت شد.
وی افزود: ترددهای انجام شده شامل خودروهای سواری، اتوبوس و وسایل نقلیه سنگین است که در 6 محور ورودی استان صورت گرفت.
دبیر ستاد حمل و نقل و پایانه های مازندران افزود: همچنین یک میلیون و 100 هزار تردد درون استان در روز دوازدهم فروردین ماه در محورهای درون استانی ثبت شد.
خادمی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز دوازهم فروردین ماه یک میلیون و 495 هزار و 916 تردد درون استان و یک میلیون و 271 تردد خروج استانی در سامانه تردد شمار استان ثبت شده است.
وی، از تردد 19 میلیون و 587 هزار و 349 خودرو از ابتدای طرح نوروزی خبر داد و گفت: مازندران در روز دوازهم فروردین امسال با 9.7 درصد رتبه چهارم در کشور را به خود اختصاص داد.
خادمی با بیان اینکه 3هزارو 410 اکیپ در گردنه و طول محورهای استان مستقر شدند، افزود: از 27 اسفند تا کنون از 330 ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم جلوگیری شد.
[ مشاهده متن کامل خبر تردد ۲۰ میلیون خودرو ایام نوروز در محورهای مواصلاتی مازندران در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن