تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت بیش از ۳۲۳ هزار تردد در محورهای جنوبی استان فارس در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با بیان اینکه از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی بیش از ۳۲۳ هزار خودرو از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل عبور کرده اند،گفت: مسیرهای جنوب استان فارس جزء پرترددترین جاده های کشور هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان ، محمدرضا باقری فرد ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: از تاریخ 25 اسفند 94 تا 7 فروردین 95 بیش از 323 هزار و 401 خودرو از شهرهای حوزه استحفاظی این اداره کل عبور کرده اند.
وی با بیان اینکه بیشترین تردد مربوط به محورجهرم - لار- بندرعباس با 158هزار و 135 خودرو بوده است افزود: میزان تردد از محور لامرد- مهر 113هزار و977 خودرو و در محور لار- بستک 512هزار و89 خودرو بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: محور جهرم - لار- بندر عباس به دلیل اینکه کوتاه ترین و ایمن ترین مسیر برای دسترسی به بنادر جنوبی و جزایر کیش و قشم به حساب می آید جزء پرترددترین محورهای جنوبی استان است.
باقری فرد در پایان از مردم منطقه خواست تا انتقادات وپیشنهادات خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 30004866001971 با اداره روابط عمومی اداره کل در میان بگذارند.
[ مشاهده متن کامل خبر ثبت بیش از ۳۲۳ هزار تردد در محورهای جنوبی استان فارس در ایام نوروز در خبرگزاری تسنیم ]
ثبت بیش از ۳۲۳ هزار تردد در محورهای جنوبی استان فارس در ایام نوروز






یکشنبه ، ۸فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن