تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803351919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه رياست كفاشيان تا اطلاع ثانوي!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ادامه رياست كفاشيان تا اطلاع ثانوي!
زمزمه‌هاي تعويق انتخابات فدراسيون فوتبال شنيده مي‌شود. قرار است اين انتخابات 11 ارديبهشت برگزار شود اما...
نویسنده : سعيد احمديان 
زمزمه‌هاي تعويق انتخابات فدراسيون فوتبال شنيده مي‌شود. قرار است اين انتخابات 11 ارديبهشت برگزار شود اما گفته مي‌شود ممكن است در صورت عدم تصويب اساسنامه فدراسيون فوتبال در هيئت دولت به تأخير بيفتد، اگر چه برخي منابع خبري مي‌گويند كه انتخابات فوتبال در موعد مقرر برگزار خواهد شد.  


انتخابات فدراسيون فوتبال جنجالي‌ترين خبر روز فوتبال ايران است، انتخاباتي كه قرار بود اسفند برگزار شود اما به تعويق افتاد و در نهايت قرار شد روز 11 ارديبهشت برگزار شود. روزهاي پاياني سال گذشته هم موعد ثبت‌نام نامزدهاي رياست بود و از مهدي تاج و مصطفي آجورلو گرفته تا عزيز محمدي و شهاب الدين عزيزي خادم براي رسيدن به صندلي رياست فدراسيون ثبت‌نام كردند. شوك بزرگ هم ثبت‌نام نكردن علي كفاشيان بود كه شنيده شد زير فشارهاي وزارت ورزش در نهايت تصميم گرفت براي سومين بار نامزد رياست فوتبال نشود. البته نيامدن محمد دادكان هم از ديگر شوك‌هاي انتخابات فوتبال بود. با اين حال با مشخص شدن نامزدهاي رياست فدراسيون گمانه‌زني‌ها درباره اينكه كدام نامزد شانس بيشتري براي جانشيني كفاشيان دارد آغاز شد. در اين بين موضوع عدم تأييد اساسنامه فدراسيون فوتبال در هيئت دولت، سبب شده برگزاري انتخابات در موعد مقرر، يعني همان 11 ارديبهشت در هاله‌اي از ابهام قرار بگيرد.  


زمستان گذشته بود كه سازمان بازرسي با احضار مسئولان فدراسيون فوتبال، آنها را در جريان عدم تأييد اساسنامه فدراسيون فوتبال در هيئت دولت در سال 86 قرار داد تا مشخص شود كه فدراسيون در هشت سال گذشته در حالي اداره شده است كه اساسنامه آن تأييد دولت را نداشته است، مسئله‌اي كه وجاهت قانوني دوران رياست كفاشيان را زير سؤال مي‌برد. البته او در واكنش به اين مسئله اعلام كرد كه اين موضوع به او ربطي ندارد و در اين باره بايد كميته انتقالي فدراسيون كه وظيفه نوشتن و تأييد اساسنامه را بر عهده داشته بايد پاسخگو باشد. هرچند كيومرث هاشمي، رئيس فعلي كميته ملي المپيك كه سال 86 عضو كميته انتقالي بود از تأييد اساسنامه در دولت خبر داد اما رياست جمهوري اعلام كرد كه مصوبه‌اي درباره تأييد اساسنامه فدراسيون وجود ندارد. با توجه به اين مسئله وزارت ورزش به فدراسيون فوتبال مأموريت داد تا اساسنامه را براي تصويب در هيئت دولت آماده كند تا اين ايراد قانوني برطرف شود و پس از آن انتخابات فوتبال برگزار شود. همچنين سازمان بازرسي كل كشورهم در نامه‌اي اعلام كرد تا زماني كه اساسنامه فدراسيون فوتبال به تصويب دولت نرسد، انتخابات رياست فدراسيون فوتبال نمي‌تواند برگزار شود.  


پس از اين اتفاقات گمانه‌زني درباره تعويق انتخابات فدراسيون فوتبال تا زمان تأييد اساسنامه در هيئت دولت آغاز شد. غلامرضا بهروان، عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال ديروز در اين خصوص به خبرگزاري ايسنا گفت: «تا زماني كه اين اساسنامه به تصويب هيئت دولت نرسد انتخابات برگزار نخواهد شد و در آخرين ماه 94 اساسنامه مورد نظر توسط فدراسيون فو‌تبا‌ل به وزارت ورزش و جوانان ارائه و از طريق اين وزارتخانه به هيئت دولت ارجاع شده است. ابتدا با توجه به مصوبه هيئت رئيسه قرار بر اين شد در 11‌ارديبهشت ماه سال جاري انتخابات برگزار شود، اما مواردي بود كه سازمان‌هاي نظارتي بر اساس آن ورود كردند و عنوان شد تا زماني كه اساسنامه به تصويب هيئت دولت نرسد نمي‌توان كار را پيش برد. بنا‌بر‌اين جلساتي برگزار و مكاتباتي انجام شد. آنها اعلام كردند كه مستندات لازم مبني بر تصويب اساسنامه در هيئت دولت وجود ندارد در حالي كه ما معتقد بوديم در صفحات مربوط به اساسنامه مصوبه آن موجود است، در نهايت قرار بر اين شد تا اساسنامه به هيئت دولت برود و پس از تصويب كار را پيش ببريم.» اسدي، دبيركل فدراسيون فوتبال هم ديروز در اين رابطه گفت كه فدراسيون تا روز برگزاري انتخابات منتظر تأييد اساسنامه مي‌ماند.  
     
هر چند فوتبالي‌ها اميدوارند كه اساسنامه تا قبل از انتخابات به تأييد هيئت دولت برسد تا برگزاري انتخابات مشكلي نداشته باشد اما به نظر مي‌رسد در صورت تعويق انتخابات، اختلافات وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال دوباره آغاز خواهد شد، به خصوص اينكه امروز هر كدام از اين نهادها برداشت خودشان را از تعويق انتخابات دارند. مسئولان فدراسيون معتقدند كه در صورت به تأخير افتادن دوباره، نامزدهاي انتخابات، دوباره ثبت‌نام كنند و اين مسئله سبب شده احتمال ورود دوباره علي كفاشيان مطرح شود، به خصوص اينكه كفاشيان در روزهاي پاياني سال گذشته، احتمال ثبت نامش در صورت تعويق انتخابات و ثبت‌نام دوباره را رد نكرده بود. بهروان ديروز در مورد اينكه اگر انتخابات تعويق بيفتد كفاشيان براي ثبت‌نام اقدام خواهد كرد به خبرگزاري فارس گفت: « دوباره ثبت‌نام‌ها انجام و اين موضوع ديگر به خود كفاشيان مربوط مي‌شود. در مورد برگزاري انتخابات فقط مي‌توانم بگويم همه چيز احتمال دارد.» اين در حالي است كه رضا حسني‌خو، مديركل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره تعويق انتخابات و ثبت‌نام مجدد به خبرگزاري ميزان گفت: «هيچ نامزد جديدي به انتخابات ورود نخواهد كرد و انتخابات با چهار نامزد فعلي برگزار خواهد شد.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن