تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804445800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذری:باید50روز پیش به CAS شکایت می‌کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
آذری:باید50روز پیش به CAS شکایت می‌کردیم
آذری:باید50روز پیش به CAS شکایت می‌کردیم مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: زمانی که دعوای وزارت و فدراسیون برای ماندن یا رفتن کفاشیان وجود داشت، AFC از این اتفاق برای صدور رای ناعادلانه علیه ایران استفاده کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سعید آذری در مورد شرایط ذوب‌آهن اظهار داشت:‌ خوشبختانه در بازی امروز بچه‌ها شرایط خوبی دارند. ما در بازی با گسترش‌فولاد علیرغم بازی خوب نتیجه را 4 بر صفر واگذار کردیم. با این شرایط روحیه بچه‌ها خوب است.

وی در مورد اینکه هدف‌گذاری شما در این فصل کسب سهمیه آسیا است یا خیر،‌گفت: 6 هفته باقیمانده بسیار تاثیر گذار است. ما فرایند خوبی را طی می‌کنیم و امیدوارم ادامه داشته باشد و بتوانیم جایگاه بهتر از چهارمی فصل گذشته کسب کنیم. گل‌محمدی و دستیارانش انرژی فوق‌العاده‌ای برای موفقیت تیم گذاشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد هزینه‌های بالای میزبانی در کشور عمان اظهار داشت: با توجه به رای AFC و علی‌رغم میل باطنی باید در عمان میزبان تیم‌های عربستانی باشیم. این میزبانی حدود 800 میلیون تومان به ما ضرر وارد می‌کند اما ناچار هستیم که گردن بگذاریم. نماینده ما 11 آوریل در عمان حضور پیدا می‌کند و تقریبا همه کارها را انجام داده‌ایم.

آذری تاکید کرد: متاسفانه نتوانستیم در AFC  حقانیت خودمان را ثابت کنیم و باید در میدان فوتبال این کار را انجام دهیم. بازی در آنجا برای ما خیلی مهم است.

وی در مورد شکایت از AFC به دادگاه CAS عنوان کرد: حدود 50 روز پیش که رای صادر شده بود باید این اتفاق می‌افتاد و ما زمان را از دست دادیم. احساس دوستان این بود که دستگاه دیپلماسی روابطش با کشور عربستان عادی خواهد شد اما ما نمی‌توانستیم این موضوع را پیش‌بینی کنیم و احتمال آن یک هزارم بود. شرایط سیاسی غیرقابل پیش‌بینی است البته اسدی دبیر فدراسیون دفاعیات خود را انجام داد وکفاشیان هم پیگیری کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: با هر سیاستی که وارد می‌شدیم چون سکوهای تاثیرگذاری در هیچ رشته‌ای در جهان نداریم مطمئنا اکثریت آرا به کشورهای تعلق می‌گرفت که اعضای بیشتری در فدراسیون‌های آسیایی و جهانی دارند. اگر بهترین دفاعیات را می‌کردیم که انجام هم شد باز هم همین تصمیم گرفته می‌شد. تصمیم فراتر از عرف ورزش و سیاسی بود. باید این شکایت را 50 روز پیش به دادگاه CAS می‌بردیم. در دور دوم لیگ قهرمانان و حتی تیم ملی هم شاید با عربستان برخورد کنند و ما باید همین جا تکلیف را مشخص کنیم که کار به آنجا نکشد.

آذری با اشاره به اینکه کمیته امنیت AFC اعلام کرده بود نه در ایران و نه در عربستان نمی‌تواند مسابقه‌ای برگزار کند، گفت: تمرکز اصلی ما روی همین تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیاست که ناعادلانه بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون مخالف شکایت شما است یا خیر، گفت: البته خیلی هم خوشحال شدم. آن زمانی که مخالفتی شده بود به دلیل تداخل با انتخابات فیفا بود. ما در انتخابات فیفا به شخص دیگری رای دادیم اما فرد دیگری رئیس شد. زمانی که جنگ می‌کردیم کفاشیان در فدراسیون بماند و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با یکدیگر تقابل داشتند آنها از این واگرایی ما استفاده کرده و همگرایی کردند و این رای علیه ما صادر شد. رایی که کاملا سیاسی بود.

وی در مورد اینکه آیا همچنان پیشنهادی برای شکاری از لسترسیتی نیامده است، گفت: اصلا به دست ما هیچ پیشنهادی نرسیده است اما مدیر برنامه او مدعی است که دعوتنامه دارد اما قاعدتا باید این دعوتنامه به باشگاه بیاید.

منبع: فارس


95/1/17 - 09:34 - 2016-4-5 09:34:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن