تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820339972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما به دادگاه CASشکایت کردیم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ما به دادگاه CASشکایت کردیم
روز نو :

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:ما به علت تصمیم غیر فوتبالی AFC به دادگاه CAS شکایت کردیم.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در مورد میزبانی در کشور ثالث غیر فوتبالی بود، براین اساس ما از طریق دادگاه CAS پیگر حق و حقوق فوتبال ایران هستیم.
 
باقریان در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه قرار است وکلای کار بلد انتخاب کنیم تا از طریق ارائه مستندات به نتیجه لازم برسیم کشور عمان اعلام آمادگی بابت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کرده است و بازیهای ما در آنجا برگزار می شود.
 
مدیرعامل سپاهان در مورد شایعه درگیری‌اش با هواداران بیان کرد: این موضوع صحت ندارد هواداران اعتراضاتی بابت نتایج ضعیف تیم داشتند و بحث درگیری مطرح نبوده است.
 
وی درباره درگیری خلعتبری با هواداران سپاهان گفت:موقعی که تیم نتیجه لازم را نمی‌گیرد آن وقت هواداران هم اعتراضشان را به این شکل نشان می دهند.
 
باقریان در مورد وضعیت استیماچ تصریح کرد:این مربی تا پایان فصل هدایت سپاهان را بر عهده دارد و بعد از آن در موردش تصمیم می گیریم.
 
وی در مورد پیش بینی اش از جایگاه سپاهان تا پایان فصل اظهار کرد: اگر تغییرات در نتایج مان صورت نگیرد آن وقت کار سختی تا پایان فصل خواهیم داشت.
 
باقریان در مورد وضعیت هادی عقیلی بیان کرد:جلسه کمیته انضباطی در مورد وضعیت این بازیکن برگزار شده است و نتیجه آن طی امروز و فردا اعلام می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.


منبع: باشگاه خبرنگاران


تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن