تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال برگزاری دور دوم انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نایب رییس کمیسیون شوراهای مجلس عنوان کرد: احتمال برگزاری دور دوم انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورتی که نظر شورای نگهبان در خصوص انتخابات الکترونیکی تامین شود، دومین دور از انتخابات مجلس که در اردیبهشت برگزار می شود، به صورت الکترونیکی خواهد بود.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ فروردين ساعت 11:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدجواد کولیوند با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شرایط خود را دارد که باید به اطلاع رای دهندگان و کاندیداها رسانده شود. بر اساس قانون، در دور دوم افرادی می توانند رای دهند که در دور اول نیز در همان حوزه انتخابیه پای صندوق رای رفته اند. نماینده مردم کرج در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: همچنین دو برابر کرسی های مانده در حوزه انتخابیه، کاندیدا وجود خواهد داشت. به این معنا که اگر از حوزه انتخابیه ای وضعیت یک کرسی در قوه مقننه مشخص نشده است، باید دو کاندیدا که بالاترین رای را در انتخابات دور اول کسب کرده اند به رقابت بپردازند. وی با بیان اینکه نظارت بر دو دوم انتخابات نیز بر عهده شورای نگهبان است، به ترکیب هیات اجرایی اشاره کرد و گفت: هیات اجرایی که مسئولیت برگزاری دور اول انتخابات را بر عهده داشت، دومین دور از انتخابات مجلس را همان افراد دنبال می کنند. کولیوند با بیان اینکه تعرفه های جدیدی برای برگزاری دومین دور از انتخابات به چاپ می رسد، گفت: از بین کاندیداها هر کس رای بالاتری بیاورد به انتخابات راه پیدا می کند، به عبارتی این مرحله نسبی است. نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس ایراد شورای نگهبان درباره انتخابات الکترونیک رفع کرده است، گفت: اگر با رفع این ایرادات نظر شورای نگهبان تامین شود، دور دوم انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی الکترونیکی برگزار خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن