تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818979584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاس پنجه در پنجه فولاد/ دیداری ۶ امتیازی برای فرار از سقوط


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهر گزارش می‌دهد؛
پاس پنجه در پنجه فولاد/ دیداری ۶ امتیازی برای فرار از سقوط

پاس همدان


شناسهٔ خبر: 3589780 - دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
استانها > همدان

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری سرنوشت‌ساز به مصاف فولاد یزد می‌رود تا با کسب امتیاز این بازی خطر سقوط را از خود دور کند. خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به هفته‌های سرنوشت‌ساز خود رسیده و امتیازات دیدارهای پیش رو می‌تواند در پایان این فصل صعود و سقوط تیم‌ها را رقم بزند و این درحالی است که کوچک‌ترین اشتباه در این هفته غیر قابل جبران و بازگشت خواهد بود. در حالی لیگ دسته اول فوتبال در این فصل در یک گروه ۲۰ تیمی برگزار می‌شود که در پایان فصل باید ۵ تیم انتهایی جدول با لیگ دسته اول فوتبال خداحافظی کنند که با این تفاسیر تیم‌های بسیاری این خطر را در بیخ گوش خود احساس می کنند و همین موضوع حساسیت های این هفته را چندین برابر کرده است. از رده دوازدهم جدول که گل گهر سیرجان با ۳۶ امتیاز در آن قرار دارد تا رده بیستم جدول که آلومینیوم هرمزگان در انتهای جدول و در رده بیستم با ۲۵ امتیاز قرار دارد ۹ تیم خطر سقوط به لیگ دسته دوم را حس می کنند و حاشیه امنیت برای هیچکدام از این تیم‌ها وجود ندارد. همچنین این فصل ۳ تیم مستقیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد که تا این هفته تیم پیکان تهران با ۶۰ امتیاز تقریبا خیال خود را راحت کرده و تیم‌های «خونه به خونه» با ۵۲ امتیاز، ماشین سازی تبریز با ۵۱ امتیاز و مس کرمان با ۵۰ امتیاز در رده دوم تا چهارم از جدی ترین تعقیب کننده های پیکان در صدرجدول هستند که شانس صعود به لیگ برتر را دارند. پاس همدان همچنان حاشیه امنیت ندارد تیم فوتبال پاس تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشورمان در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، این تیم در دو هفته گذشته با دو پیروزی ۳ بر صفری که برابر آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم‌آباد کسب کرده توانسته تا حدی از قعر جدول جدا شود.

البته همچنان پاس در حاشیه امنیت قرار ندارد و با کوچک‌ترین اشتباه دوباره به جمع تیم‌های فانوس به دست و سقوط‌کننده بازخواهد گشت. در پایین جدول امتیازات تیم‌ها بسیار به هم نزدیک بوده و یک برد و یا شکست می‌تواند جایگاه تیم‌ها را دچار تغییر کند و همین موضوع باعث می‌شود تا هفته‌های پایانی استرس بر تیم‌ها حاکم باشد. پاسی‌ها که مهم‌ترین مشکلشان در هفته‌های گذشته ضعف گلزنی بود در دو دیدار گذشته ۶ گل برابر دو حریف خود به ثمر رساندند تا بتوانند تا حدودی خیال هواداران را از این بابت راحت کنند. تیم همدانی میهمان تیم فانوس به دست فولاد یزد این تیم همدانی در این هفته میهمان تیم قعرنشین و فانوس به دست فولاد یزد است که این‌ دیدار یکی از حساس‌ترین ها و دیدار ۶ امتیازی و فینال گونه برای دو تیم است که امتیاز آن از اهمیت بسیار بالایی برای دو تیم برخوردار است. فولاد یزد با ۲۸ امتیاز در رده نوزدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشوری چیزی برای از دست دادن در این دیدار ندارد و به‌طورقطع برای گرفتن امتیاز در خانه خودش به آب و آتش خواهد زد تا بتواند ۳ امتیاز حساس این دیدار را کسب کند و همچنان به هفته‌های پیش رو امیدوار باقی بماند. پاس هم که دو هفته است جان دوباره‌ای در جدول رده‌بندی گرفته برای کسب امتیاز و ادامه دادن روند بردهای خود و کسب امتیاز قدم به این مسابقه می‌گذارد از همین رو پیش‌بینی دیدار زیبا و پرهیجان از این بازی می‌رود.

امتیاز حساس و سرنوشت‌ساز این دیدار می‌تواند پاسی‌ها را برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال امیدوارتر از گذشته نگه دارد هرچند با استعفای حسن عزیزی از سمت مدیرعاملی تیم فوتبال پاس همدان آرامش خوبی پیداکرده است. محمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال استان همدان که در این مدت از طرف استاندار همدان و رئیس هیئت‌مدیره این تیم به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی پاس انتخاب‌شده توانسته کشتی طوفانی پاس را تا به این هفته به ساحل آرامش برساند. اعتماد هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان به کادر فنی نیز در این دو هفته فعلاً به‌خوبی جواب داده و تیم اکبر محمدی روند رو به رشدی پیداکرده است. آماده نبرد جانانه در مقابل فولاد یزد هستیم سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به روند رو به رشد پاس همدان در هفته‌های گذشته اظهار داشت: در دو هفته گذشته برابر آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم‌آباد دو برد خوب و پر گل را کسب کردیم که ازنظر روحیه باعث شد تیم ما شرایط بهتری پیدا کند.

اکبر محمدی افزود: هرچند این دو پیروزی برای ما خوب بود اما هنوز تیم ما به شرایط اصلی نرسیده و چیزی که در دو بازی گذشته بازیکنان پاس نمایش دادند تنها ۳۰ درصد از توانایی ما بود چون بازیکنان پاس پتانسیل بسیار بالاتری دارند. وی با اشاره به بازی حساس این هفته پاس برابر فولاد یزد گفت: فولاد یزد با شرایطی که در جدول رده‌بندی دارد چیزی برای از دست دادن ندارد و به‌طورقطع با تمام قدرت برابر ما در خانه خود به میدان خواهند آمد. سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: با تمام قدرت برای کسب نتیجه در این دیدار به میدان خواهیم رفت و اگر بازیکنان بتوانند تاکتیک‌ها و دستوراتی که در تمرینات به آن‌ها گوشزد کرده‌ایم را انجام دهند امتیاز لازم را کسب می کنیم. محمدی با اشاره به حمایت از تیم پاس بیان کرد: استاندار همدان و مدیرکل ورزش و جوانان همدان در راستای حمایت از پاس از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند. وی عنوان کرد: همچنین عیوقیان سرپرست و مدیرعامل باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام داده و امیدوارم با این حمایت‌ها و تلاش‌ها در پایان فصل، تیم پاس در جایگاه مناسبی قرار بگیرد. گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته سی و دوم دوشنبه ۱۶ فروردین ساعت ۱۶ میهمان فولاد یزد است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن