تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتریش از ایران قطعات خودرو می خرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اتریش از ایران قطعات خودرو می خرد
دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش صنعتگران این کشور آمادگی خود را برای خرید قطعات خودرو از ایران اعلام کردند.

ساسان قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سفر هیات تجاری ایران به اتریش مذاکرات مفصلی با صنعتگران فعال این کشور در حوزه صنعت خودرو و قطعه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اتریش یکی از مراکز اصلی تولید قطعات خودرو در اروپا است، خاطرنشان کرد: در این سفر تفاهم‌نامه همکاری با سه انجمن قطعه‌سازی اتریش به امضا رسید.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: در این مذاکرات شرکتهای قطعه‌سازی اتریش آمادگی خود را برای تولید قطعات مدنظر آنها در ایران و صادرات این قطعات به اروپا، اعلام کردند.

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر هیات تجاری ایران به اتریش تاکید داشت با توجه به جایگاه صنعت قطعه‌سازی اتریش در جهان، همکاری‌های مشترک با قطعه‌سازان این کشور صورت گیرد.

قربانی با بیان اینکه مقرر شد با پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت کمیته مشترک قطعه‌سازان ایران و اتریش تشکیل شود، تصریح کرد: این کمیته به صورت دوره‌ای جلساتی در تهران و وین برگزار خواهد کرد.


تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 04 April 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن