تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر خبرگزاری پانا در شهرستان سرخه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: دفتر خبرگزاری پانا در شهرستان سرخه افتتاح شد مراسم افتتاحیه اولین دفتر خبرگزاری پانا با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سرخه و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ فروردين ساعت 09:54

خبرگزاری پانا+دفتر خبرگزاری پانا در شهرستان سرخه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا عامریان، در مراسم افتتاحیه پایگاه خبری پانا شهرستان سرخه گفت: اکنون که در راستای تعمیق و پر رنگ تر شدن فعالیت های خبرگزاری پانا استان سمنان و به خصوص شهرستان سرخه، افتتاحیه به صورت رسمی برگزار شده است، تحول در نوع اخبار و گسترش آن ها و رعایت اصول خبرها در سطح عالی باید در پیش رو قرار گیرد.
وی، هدف از اجرای این طرح را آشنایی با حرفه خبرنگاری و خبرنویسی و نیز جذب دانش آموزان مستعد و علاقمند به حرفه خبرنگاری و نیز فعال کردن تشکل های دانش آموزی و همچنین تعالی یافتن رفاه و آسایش، با افزایش آگاهی بیشتر راجع به مسائل مدرسه، شهر و کشور، عنوان کرد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطر نشان کرد: افتتاح این پایگاه خبری باعث آگاه سازی دانش آموزان با اخبار به روز مدارس و شهرستان و آشنایی با دیگر سایت های خبری می باشد.
عامریان در این مراسم عنوان کرد: پانا باید بتواند صداقت، عدالت، راستگویی حفظ حریم انسان ها و امانت داری را در امر اطلاع رسانی به جامعه مد نظر قرار داده و در جامعه تزریق کند. فضای رسانه ای کشور نیز نیاز به تزریق نیروهای جوان، شاداب و مستعد دارد.
وی پانا را از جمله خبرگزاری هایی دانست که می تواند خلاء وجود نیروهای زبده و توانمند را برطرف کند و رسالت پانا از بدو تأسیس، ورود دانش آموزان در عرصه های مختلف دانسته و افزود: ورود دانش آموزان به پانا  به آنها قدرت نقد و بررسی  می دهد.
گفتنی است: در ادامه این افتتاحیه، دانش آموزان فعال و پرتلاش در زمینه ی خبر در گفت و گو با خبرنگار پانا گفتند: به نوعی اخبار برای ما مهم شده و نسبت به مسائل حساسیت بیشتری نشان می دهیم؛ نویسندگی و فن بیان در توضیح خبر نیز تقویت یافته است و این نشان گر این است که خبرگزاری و اعلام اخبار نیز باعث اگاهی هم خودمان و هم نیز افراد دیگر می شود که این اگاهی فایده های زیادی از جمله رو به رشد قرار دادن اطلاعات عمومی دارد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان سمنان همچنین ضمن اشاره به وظیفه خطیر خبرنگاری، ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: انشالله در آینده نزدیک، سال 95 ، سال رونق و شکوفایی خبرگزاری پانا در استان سمنان خواهد بود و شاهد حضور خبرنگاران پانا در عرصه های جهانی باشیم.
در ادامه ی افتتاحیه، گردهمایی و تبادل نظر میان دانش آموزان انجام شد و در مورد اخبار و چگونگی هر چه بهتر ارائه خبرها بحث و گفت و گو شد.
این پایگاه، آمادگی خود را برای جذب و ثبت نام خبر نگارهای افتخاری از این آموزشگاه اعلام می دارد.




خبرنگار : فاطمه زهرا تجلی









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن