تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوغان: پ.ک.ک و گروههای ارمنی با یکدیگر همکاری دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: رئیس جمهور ترکیه، مدعی شد که گروههای پ.ک.ک، وای پی چی، گروههای مسلح ارمنی و طرفداران «فتح الله گولن» با یکدیگر همکاری دارند و هماهنگ هستند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، در بدو بازگشت از سفر آمریکا در فرودگاه آتاتورک استانبول، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اینکه طرفداران سازمان های تروریستی پ.ک.ک، وای پی جی، گروههای مسلح ارمنی و دولت موازی (طیف فتح الله گولن) در کنار یکدیگر حضور دارند، دلیلی برا همکاری موجود بین آن هاست.
به نوشته پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، اردوغنا با حمله به طیف فتح الله گولن، گفت: طرفداران سازمان های تروریستی با فتح الله گولن همکاری دارند و آن ها از کشته شدن سربازان و مأموران و دیگر نیروهای ترکیه در کشور ناراحت نمی شوند.
اردوغان هنگامی که در برابر سؤال و گریه یک خبرنگار آذربایجانی در مورد کشته شدن ۱۲ سرباز آذربایجانی قرار گرفت، گفت که از گریه خبرنگار آذربایجانی متأثر شدم.
او ادامه داد: این فرد هم خبرنگار است و خبرنگاران ما هم مدعی هستند که خبرنگار هستند، البته من حاضرین در این جا را استثنا می کنم؛ اما روزنامه نگاری این نیست که لزوما باید به رئیس جمهور و خانواده اش حمله کرد.
رئیس جمهور ترکیه در مورد بحران بین آذربایجان و رامنستان نیز گفت: در تماس تلفنی با «الهام علی اف» کشته شدن سرابازن آذربایجانی را به او تسلیت گفتم
[ مشاهده متن کامل خبر اردوغان: پ.ک.ک و گروههای ارمنی با یکدیگر همکاری دارند در خبرگزاری فارس ]


یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن