تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد بعد از خودکفا شدن مددجویان را رها نکند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کمیته امداد بعد از خودکفا شدن مددجویان را رها نکند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه خودکفایی مددجویان باید در اولویت کمیته امداد قرار گیرد، تصریح کرد: ایجاد فرهنگ کار و تلاش میان قشر مددجو باید از اهداف کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی در سال جاری باشد.
کد خبر: ۵۷۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ - 03 April 2016


عباس صلاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مبنی بر اختصاص وام 25 میلیون به هر مددجو به منظور اشتغال کوچک وخرد در سال 95، تصریح کرد: کمیته امداد در طی دو سال اخیر در زمینه اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان خود عملکرد مناسب تری نسبت به دیگر سازمان ها داشته و چنانچه مبلغ مذکور محقق شود تاثیر زیادی در توانمندسازی مددجویان دارد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تسهیلات اختصاص یافته از سوی بانک ها به کمیته امداد، گفت: تسهیلاتی که تاکنون از طریق بانک‌ها به کمیته امداد اختصاص یافته به میزان 2 هزار میلیارد تومان بوده است؛ اما اینکه کمیته امداد 5 هزار میلیاردی که قرار است در جهت  اشتغالزایی مددجویان هزینه کند را از کجا قرار است تامین نماید جای سوال دارد.

صلاحی بر ضرورت توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد و افزود: این موضوع که کمیته امداد در پی ایجاد اشتغال خرد و کوچک برای توانمندسازی مددجویان است اقدامی مناسب بوده ولی بهتر است مسئولان به این امر اکتفا نکرده و اهتمام را بر ایجاد اشتغال پایدار و متوسط بگذارند.

وی فاکتور اصلی پیشرفت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد را خودکفایی خواند وگفت: اگر این خودکفایی به صورت منطقی و کامل صورت گیرد شاهد وقوع تحولات مثبت در حوزه کارآفرینی خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه کمیته امداد نباید بعد از خودکفا شدن مددجویان آنها را رها کند، تصریح کرد: نظارت، حمایت و تشویق ها  باید از مددجویان ادامه داشته باشد تا آنها به طور کامل از چرخه حمایتی خارج شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس نهم، بر ضرورت حمایت بیشتر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد و افزود: مستمری ماهانه ای که از سوی کمیته امداد به مددجویان پرداخت می شود جوابگوی نیازهای آنها نیست و بسیار اندک است که نیازمند حمایت بیشتر هستند البته این حمایت باید در جهت خودکفایی آنها صورت گیرد.

صلاحی با بیان اینکه برای تولیدات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد باید بازاریابی مناسبی از سوی کمیته امداد صورت بگیرد، تصریح کرد: صرف پرداخت تسهیلات کمک چندانی به مددجویان نمی کند و باید این افراد از فروش تولیدات خود اطمینان پیدا کنند زیرا ممکن است در صورت نبود حمایت در نیمه های راه با شکست مواجه شوند و نتوانند اقساط تسهیلات خود را پرداخت نمایند بنابراین مدیریت، نظارت و بازاریابی برای فروش محصولات آنها باید به درستی انجام شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس نهم، با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور فقط در حد شعار بوده، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون در جهت حمایت از تولید داخل موفق نبوده ایم و فقط به شعار اکتفا کرده ایم، برای تحقق اقتصاد مقاومتی مسئولان باید تلاش جدی برای حمایت از تولید داخل و مدیریت منابع داشته باشند.

به گزارش خبرگزرای خانه ملت؛ محمد امید، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) طی روزهای اخیر ضمن تشریح جزئیات وام‌های کارآفرینی به مددجویان این نهاد گفت: برای اشتغال خرد نیز ۲۵ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

امید افزود: برای اشتغال کوچک و خرد در سال ۹۵ به هر مددجو ۲۵ میلیون تومان تسهیلات داده خواهد شد و بدین منظور ۵ هزار میلیارد تومان اختصاص داده خواهد شد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن