تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802743510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارقان مسلح طلا فروشی در قزوین دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار نیروی انتظامی استان قزوین:
سارقان مسلح طلا فروشی در قزوین دستگیر شدند

محمودی


شناسهٔ خبر: 3589436 - یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
استانها > قزوین

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه طلافروشی و کشف طلای مسروقه در استان قزوین در ظرف ۷۲ ساعت خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار مهدی محمودی در این باره اظهار کرد: در ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ دو نفر سارق مسلح با استفاده از سلاح کمری پس از مجروح کردن طلا فروش، اقدام به سرقت ۸۰۰ گرم طلا از یک مغازه طلا فروشی در شهرک شریف آباد شهرستان البرز كردند و با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ متواری شدند. وی ادامه داد: پس از کسب خبر سرقت طلا فروشی بلافاصله موضوع در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با تشکیل کارگروهی، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان انجام که با اقدامات پلیسی و تحقیقات فنی یکی از سارقان در قزوین شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات برای شناسایی محل اختفاء و دستگیری همدست وی ادامه داشت. فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با تلاش و پیگیری کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی، محل اختفای دیگر سارق مسلح متواری نیز در قزوین شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه و منسجم، دستگیر شد. سردار محمودی بیان كرد: از متهم دستگیر شده، یک قبضه سلاح كمری جنگی، ۱۲ عدد فشنگ جنگی، سه عدد خشاب و كلیه طلاجات مسروقه كشف و خودروی پژو ۲۰۶ سارقان نیز توقیف شد. وی با بیان این که پرونده برای تحقیقات تكمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: پلیس قزوین با ‌آمادگی كامل و توان عملیاتی حرفه ای خود در برابر شرارت و اقدام های مجرمانه، برخورد قانونی و قاطعانه ای خواهد داشت. دستگیری سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در قزوین قرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ منصور خدایی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان آبیک موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی یک سارق در این رابطه دستگیر که در بازجویی فنی پلیس  به چهار فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی با همکاری دوست سارق خود اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر شد اضافه کرد: هر دو سارق دستگیر شده ساکن یکی از استان های همجوار  قزوین بوده که پس از تشکیل  پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند. اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تاکستان فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت : در چند روز گذشته در راستای افزایش رفاه حال و  رضایتمندی مسافران و مهمانان نوروزی، ماموران انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در مناطق آلوده وجرم خیز شهرستان اجرا کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب و تحقق احساس آن همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد اظهار داشت : در این طرح ۱۸ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک  توقیف، یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و ۱۰۰ گرم تریاک و دو گرم شیشه کشف شد. سرهنگ طرحانی افزود : همچنین در این طرح  ۱۲ معتاد کارتن خواب شناسایی و جهت درمان به مراکز ترک اعتیادشهرستان منتقل و تعداد  شش نفرسارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری در شهرستان، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن