تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت کتابخانه با معماری ایرانی اسلامی در شهر پایتخت کتاب ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ساخت کتابخانه با معماری ایرانی اسلامی در شهر پایتخت کتاب ایران فرماندار نیشابور گفت: ساخت یک کتابخانه مجهز با معماری ایرانی اسلامی مهم‌ترین برنامه‌ای است که امسال برای پایتخت کتاب ایران دنبال می‌شود.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۵ فروردين ساعت 13:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، غلامحسین مظفری با اشاره به انتخاب نیشابور به عنوان پایتخت کتاب ایران افزود: این رویکرد در آینده نزدیک می‌تواند به یک فرهنگ ملی تبدیل شود تا این کالا جایگزین دیگر اقلام شود.
وی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال فعالیت‌های فرهنگی متعددی برای افزایش سرانه مطالعه کتاب در این منطقه انجام شده که از جمله آن می‌توان به فروش 30 هزار جلد کتاب در ایام نوروز اشاره کرد.
وی گفت: نیشابور برخوردار از سابقه‌ای کهن و بسیار ارزشمند است به طوری که حتی در دوره‌هایی از آن به عنوان پایتخت فرهنگی و علمی جهان اسلام یاد شده است.
مظفری افزود: فرهنگ مطالعه کتاب در نیشابور رونق خوبی دارد پس با ایجاد یک بستر مناسب می‌توان شرایط بسیار مناسبی را برای افزایش سرانه مطالعه کتاب فراهم کرد.
وی ادامه داد: پیوند مراکز فرهنگی و اقتصادی فرصت‌های بسیار جدیدی را خلق می‌کند بنابراین ساخت یک کتابخانه بزرگ در هر شهری که به عنوان پایتخت کتاب ایران شناخته می‌شود زمینه را برای فعالیت‌های فرهنگی فراهم خواهد کرد.
وی همچنین اضافه کرد: بسیاری از شهروندان نیشابوری در ایام نوروز امسال به یکدیگر کتاب هدیه کردند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن