تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمند با ۱۸ میلیون خلافی توقیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سمند با ۱۸ میلیون خلافی توقیف شد
سمند با ۱۸ میلیون خلافی توقیف شد فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری دونفر سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سرهنگ علی نجات کرمی در این رابطه گفت: ماموران کلانتری ۱۱ دلفان در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان نورآباد بلافاصله وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی سارقان و پیدا کردن رد آنها، در کمتر از ۲۴ ساعت در یک عملیات موفقیت آمیز، دو نفر سارق را در یکی از خیابان های شهر دستگیر کردند.

کرمی افزود: سارقان در تحقیقات اولیه به جرم سرقت اعتراف و تمامی اموال سرقت شده از قبیل ال سی دی و سایر اقلام از آنها کشف و به مالباخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی دلفان گفت: سارقان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف سمند با بیش از ۱۸ میلیون ریال خلافی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان از توقیف یک دستگاه خودروی سمند با ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال خلافی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرمی گفت: عوامل گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی  این شهرستان حین کنترل ترافیک شهری به یک دستگاه خودروی سمند برخورد، که پس از استعلام سوابق خودرو مشخص شد خودروی مذکور دارای ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی افزود: برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

توقیف ۷ دستگاه خودرو با۱۴۰میلیون ریال خلافی درالیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز از توقیف ۷ دستگاه خودرو سواری با ۱۴۰میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خدارحم ذلقی در این باره گفت: ماموران پلیس راهور الیگودرز، حین گشت زنی در سطح شهرستان در ایام عید نوروز و در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با رانندگان قانون شکن، ۷ دستگاه خودرو سواری را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودروهای توقیفی، مشخص شد که دارای مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است که برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.
 

منبع: مهر


95/1/15 - 12:29 - 2016-4-3 12:29:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن