تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813006999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون گردشگری البرز : تورهای گردشگری رایگان استان البرز در دور نخست تعطیلات تابستانی برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون گردشگری البرز : تورهای گردشگری رایگان استان البرز در دور نخست تعطیلات تابستانی برگزار می‌شود استان‌ها > البرز - به گزارش تسنیم،معاون گردشگری استان البرز با بیان اینکه در سال ۹۴ تورهای گردشگری رایگان توسط میراث فرهنگی استان البرز در سطح استان برگزار شد اما در سال جاری به سبب نبود اعتبار و برودت هوا این امر صورت نگرفت، گفت: این تورها در دور نخست تعطیلات تابستانی برگزار می‌شود.

احمد ترکاشوند ، با اشاره به اینکه در نیمه دوم تعطیلات نوروز بازدید از مراکز خدمات مسافرتی و پذیرایی بین راهی در دستور کار جدی قرار گرفت، اظهار داشت: تعداد زیادی از واحدهای متخلف در این حوزه به ویژه در محور کرج- چالوس تعطیل شدند. وی افزود: در سال جاری علاوه بر فعالیت در حوزه مباحث تبلیغاتی برای اماکن گردشگری استان مانند توزیع نقشه، کتابچه و اطلس توسط اداره کل میراث فرهنگی استان، عمده فعالیت خود را بر موضوع نظارت و بازدیدهای نظارتی متمرکز کردیم. معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری در استان البرز خاطرنشان کرد: تورهای گردشگری رایگان زیادی در سال 94 توسط اداره کل میراث فرهنگی استان البرز در سطح استان برگزار شد اما در سال جاری به سبب نبود اعتبار و برودت هوا این امر برگزار نشد. وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم بر آن شد بخشی از این تورهای گردشگری و بازدید از اماکن دیدنی استان البرز در دور نخست تعطیلات تابستانی برگزار شود.  

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 15 فروردین 1395 - 10:45:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن