تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820721996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات مهاجر ستیزها در بلژیک


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تظاهرات مهاجر ستیزها در بلژیک


پلیس بلژیک ده ها نفر از هواداران گروه های افراطی و مهاجر ستیز این کشور را بازداشت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شماری از هواداران گروه های افراطی با وجود مخالفت پلیس با برگزاری هر گونه تجمع در حومه بروکسل به خیابان ها آمدند و علیه مهاجران و مسلمانان شعار دادند.

نیروهای ضد شورش نیز 140 نفر از معترضان را دستگیر کردند. در شهر مرزی "دوور" انگلیس در شرق لندن نیز ، همزمان گروه های ضد مهاجر و  گروه های ضد فاشیست تظاهرات کردند.

در حالی که مقامات بلژیک این تظاهرات را ممنوع اعلام کرده بودند، گروه های ضد نژادپرستی در مخالفت با مهاجر ستیزان دست به اعتراض زدند. که پلیس 7 تن از این مهاجر ستیزان را بازداشت کرد.

شرکت کنندگان در این حادثه 300 الی 400 تن بودند که، نیروهای امنیتی ضد شورش وارد محل شده و به شدت با تظاهرکنندگان برخورد کردند.

این عده، با قرار دادن گل و روشن کردن شمع در میدان «بورس» بروکسل، یاد و خاطره 32 قربانی حوادث تروریستی اخیر را در بروکسل گرامی می داشتند.

 


یک شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن