تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815617076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدترین خبر سال ۹۴ برای هاشمی


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: وزیربهداشت با تشریح بدترین خبر سال ۹۴ در حوزه وزارت بهداشت گفت: ۲۰ درصد سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است و مابقی آن در اختیار سایر وزارتخانه ها و ارگان هاست بنابراین لازم است قوه قضاییه، مقننه و سایر مسئولان به حوزه سلامت توجه ویژه کنند.
خبرگزاری تسنیم: سیدحسن هاشمی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم در حوزه سلامت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مردم از کیفیت ارائه خدمات است، اظهار داشت: لازم است کاری که در 2 سال گذشته در این حوزه شروع کردیم را به طور جدی همچنان ادامه دهیم.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه واردات دارو به میزان 30 درصد کاهش یافته است، افزود: خوشبختانه توانستیم در این مدت صادرات دارو را به میزان 2 برابر افزایش دهیم.
هاشمی با اشاره به اقدامات خوب و مناسب صورت گرفته در حوزه پژوهش، تاکید کرد: باید نگاه خود را نسبت به تحقیق و پژوهش تغییر دهیم.
وی افزود: لازم است ضمن تکیه به داشته های داخلی و باور به تولید برخی امور حیاتی در حوزه سلامت مثل واکسن، ساخت مواد اولیه دارویی و بعضی از تجهیزات پزشکی، به کیفیت تولید توجه کنیم چرا که مردم انتظار دارند بهترین خدمات را به هنگام بیماری دریافت کنند.
وزیر بهداشت با اشاره به وجود نیروی متخصص و بالا بودن دانش فنی این نیروها، تاکید کرد: به منظور بالا بردن سطح کیفی تولید در صنعت مرتبط با سلامت، مسیر عقلانی را پیش بگیریم و با تکیه بر دانش و استفاده از تجربیات ، ...
[ مشاهده متن کامل خبر بدترین خبر سال ۹۴ برای هاشمی در فردا نیوز ]

شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن