تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقامه نماز ظهر بحرینی ها در مسجد ویران شده «العلویات»


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: جمعی از شهروندان بحرینی، نماز ظهر امروز را بر روی مسجد ویران شده «العلویات» جنوب منامه اقامه کردند.
به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «اذاعه النور»، جمعی از شهروندان بحرینی نماز ظهر امروز خود را بر روی مسجد «العلویات» ویران شده از سوی آل خلیفه در بحرین اقامه کردند.
هواداران مخالف ساخت مسجد العلویات در منطقه الزنج از مسئولان خواستند تا افرادی را که در تخریب مساجد دست داشته اند، به دست عدالت بسپارند و از مردم به صورت رسمی عذرخواهی کردند.
مقامات بحرینی، مسجد شیعیان در الزنج را به دلایل امنیتی تخریب کردند. نیروهای امنیتی 30 مسجد را سال 2011 میلادی تخریب کردند.
مناطق مختلف بحرین به ویژه در غرب و جنوب منامه بعد از ظهر جمعه شاهد تظاهرات مسالمت آمیز بود و در این تظاهرات بر رسیدگی به خواست مردم تاکید کردند.
از سویی دیگر، شیخ میثم سلمان، مسئول بخش آزادی های دینی در مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه تویتر خود نوشت: دادگاه کیفری بین المللی تخریب 9 مسجد و معبد در مالی را جنایت جنگی دانسته است، اما تخریب 38 مسجد متعلق به شیعیان در بحرین را با این که در گزارش حقیقت یاب بسیونی بر وقوع آن تأکید شده است، نادیده می گیرد.
وی تخریب 38 مسجد در این کشور در سال 2011 را یکی از ...
[ مشاهده متن کامل خبر اقامه نماز ظهر بحرینی ها در مسجد ویران شده «العلویات» در خبرگزاری شبستان ]

شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن