تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف گل گهر سیرجان می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، به مصاف تیم گل گهر سیرجان می رود .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز شنبه در این خصوص گفت : تیم های فوتبال داماش گیلان و گل گهر سیرجان در هفته سی و دوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علی احمدی سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس مسابقه یادشده عصر روز دوشنبه هفته جاری 16 فروردین ماه در سیرجان برگزار خواهد شد و تیم داماش گیلان در این بازی میهمان است .
وی اظهار کرد : با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در بازی قبلی خود متحمل شکست شده و همچنین در جدول رده بندی نیز شرایط مناسبی ندارد ، امیدواریم که این تیم در این دیدار به پیروزی برسد .
مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد : گرچه تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میهمان تیم گل گهر است اما کادرفنی و بازیکنان داماش مصمم هستند تا با ارائه یک بازی تماشاگرپسند ، نتیجه دلخواه را نیز کسب کنند و به پیروزی برسند تا در جدول رده بندی نیز صعود داشته باشند .
هم اکنون تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب 36 امتیاز در مکان دوازدهم و ...
[ مشاهده متن کامل خبر تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف گل گهر سیرجان می رود در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف گل گهر سیرجان می رود






شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن