تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805045704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی رویایی آبی پوشان تبریزی مقابل نماینده نصف جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال/ پیروزی رویایی آبی پوشان تبریزی مقابل نماینده نصف جهان نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با برد خانگی گسترش فولاد مقابل ذوب آهن خاتمه یافت. شاگردان کمالوند در حالی که در نیمه نخست با حساب 3 بر یک بازنده به رختکن رفته بودند، در نیمه دوم و با هت تریک ابراهیمی از این شکست، یک پیروزی رویایی و شیرین ساختند.
۱۳۹۵ شنبه ۱۴ فروردين ساعت 08:50

خبرگزاری پانا+پیروزی رویایی آبی پوشان تبریزی مقابل نماینده نصف جهان

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، در نخستین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تیم های گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی گسرش فولاد (بنیان دیزل) به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و تماشایی در نهایت با برتری پرگل 4 بر 3 شاگردان کمالوند به پایان رسید و با این نتیجه، شکست ناپذیری نماینده فوتبال تبریز در برابر ذوب آهن در لیگ برتر تداوم یافت.
این بازی که در حضور نزدیک به 4 هزار هوادار تبریزی برگزار شد، دو نیمه بسیار متفاوت داشت. در نیمه نخست ذوب آهن روی موقعیت‌های خود بسیار هوشیارانه عمل کرده و این نیمه را با برتری 3 بر یک به رختکن رفت و برخلاف آن در نیمه دوم این تیم میزبان بود که توانست دو گل عقب افتاده را با زدن 3 گل جبران کرده و از یک شکست سنگین، یک پیروزی رویایی و شیرین بسازد.
جدال دو تیم با گل زودهنگام ذوب آهن آغاز شد. هنوز از شروع نیمه نخست 6 دقیقه نگذشته بود که احسان پهلوان روی ارسال مرتضی تبریزی در دهانه دروازه گسترش فولاد صاحب توپ شده و با ضربه بغل پا دروازه تیم میزبان را باز کرد.
این گل تا دقیقه 21 پا برجا بود تا اینکه در این دقیقه محمد ابراهیمی با محمد امین درویشی یک و دو کرده و با ضربه‌ای سرضرب، توپ را از زیر دستان مظاهری به تور دروازه ذوب آهن چسباند تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.
ذوب آهن که روی حملات بسیار خطرناک نشان می‌داد در دقیقه 37 بازهم به گل رسیده و بار دیگر پیش افتاد. این بار ضربه سرکش مهدی مهدی پور از محوطه جریمه دور از دستان گئورگیف وارد دروازه گسترش فولاد شد تا تیم مهمان 2 بر یک پیش بیافتد.
گسترشی‌ها که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند به حملات خود افزودند و در دقیقه 44 روی خطای مدافعان تیم حریف صاحب ضربه پنالتی شدند اما ضربه پیمنتا را مظاهری مهار کرد تا نتیجه تغییر نکند.
اما این پایان کار در نیمه نخست نبود و بالافاصله شاگردان گل محمدی به گل سوم رسیده و با دو گل اختلاف این نیمه را خاتمه دادند. پاس مرتضی اسدی کاپیتان گسترش را گئورگی‌اف به اشتباه داخل محوطه جمع کرد تا یک ضربه آزاد غیر مستقیم به سود ذوب‌آهن در واپسین دقایق نیمه اول اعلام شود، شاگردان گل‌محمدی نیز از این فرصت نهایت استفاده را کردند و با ضربه کاوه رضایی و در ادامه با تیزهوشی احسان پهلوان به گل سوم خود دست یافتند.
در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و گسترش فولاد که کار را هجومی آغاز کرده بود در همان دقایق نخستین با ضربه سر سید محسن حسینی از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم رسیده و اختلاف را به یک گل کاهش داد.
در ادامه ذوب آهن حملات خطرناکی را روی دروازه گسترش فولاد ترتیب داد اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم موجب شد تا شاگردان گل محمدی از رسیدن به گل چهارم ناکام بمانند.
در آن طرف شاگردان کمالوند در حملاتشان با دقت بیشتری عمل می‌کردند که در نهایت در دقیقه 78 با خطای مدافعان ذوب آهن روی ابراهیمی، داور یک بار دیگر بر سوت خود دمیده و نقطه پنالتی را نشان داد. این بار خود ابراهیمی پشت توپ ایستاد و با فریب مظاهری گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند.
ذوب آهن که بازی برده را از دست رفته می‌دید در دقایق باقی مانده بی‌مهابا حمله می‌کرد اما روی یک ضد حمله غافلگیر شده و گل چهارم را نیز دریافت کرد. محمد ابراهیمی که ستاره تیمش بود در دقیقه 88 روی یک فرار زیبا توپ را با ضربه‌ای مهارنشدنی به طاق دروازه تیم مهمان کوبید تا ضمن کامل کردن هت‌تریک خود در این بازی، گل برتری تیمش را به ثمر برساند.
در دقایق باقی مانده گسترش فولاد به خوبی از برتری خود محافظت کرده و توانست شکست 3 بر یک را با برتری 4 بر 3 عوض کند.
با این نتیجه گسترش فولاد 34 امتیازی شده و مکان هشتم خود را در جدول تثبیت کرد. ذوب آهن نیز با 38 امتیاز موقتا در رده چهارم باقی ماند.
همچنین ثبت این نتیجه موجب شد تا شکست ناپذیری گسترش فولاد مقابل ذوب آهن و روند صد در صد پیروزی این تیم مقابل حریف اصفهانی در لیگ برتر تداوم یابد. ناگفته نماند دیدار رفت این دو تیم در اصفهان با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.
محمد رضا اکبریان کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی در این بازی فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد را به دلیل اعتراض مکرر به داوری از روی نیمکت گسترش فولاد اخراج کرده و همچنین به مگنو باتیستا، سیامک کوهنورد و لئوناردو پیمنتا از این تیم و هادی محمدی و احمد امیر کامدار از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
گسترش فولاد: گئورگی گئورگیف، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، امید نظامی‌پور، امیرحسین کریمی (سیامک کوهنورد)، مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، محمد امین درویشی (سامان نریمان جهان)، مصطفی اکرامی، لئوناردو پیمنتا و شهرام گودرزی (سید مهدی سیدصالحی)
سرمربی: فراز کمالوند ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر، هاشم بیک‌زاده، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مرتضی تبریزی (محمدرضا حسینی)، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده (محمدرضا عباسی) و کاوه رضایی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن