تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805607993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بردن بچه‌هاي مردم به كهريزك غلط بود


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بردن بچه‌هاي مردم به كهريزك غلط بود
اعتدال ايستگاه آخر است و چه خوب كه برخی در نهايت به اين ايستگاه مي‌رسند. آناني كه تا ديروز سكوت را به هر مولفه‌اي ترجيح مي‌دادند امروز رويكرد ديگري را انتخاب كرده و مي‌دانند اگر چه مسير اعتدال و ميانه روي سنگلاخي است اما در نهايت رسيدن به هدف در آن تضمين شده است.
از جمله اين افراد كاظم جلالي رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس است كه مشي شبيه علي لاريجاني دارد. بي‌ترديد او يك اصولگراست اما در آن هنگامه كه براي انتخابات مجلس دهم از استقلال خود سخن گفت مشخص شد كه او هم گام در مسير اعتدال گذاشته و راهي را انتخاب كرده كه پيش از او برخي ديگر مانند مطهري انتخاب كرده بودند. قرار گرفتن نام كاظم جلالي در ليست اميد مهر پايانی بر ترديدها بود و او بود كه اخيرا اعلام كرده است: در سال ۸۸ «بردن بچه‌هاي مردم به كهريزك غلط بود» و «در آن دوره از اين نوع اتفاقات زياد افتاد.» خبرآنلاين نوشت؛ كاظم جلالي اظهار مي‌كند كه در جريان اتفاقات سال ۸۸ بنزين بر آتش نريخته است و كاسبكاران و روزنامه‌هاي سياسي براي راي نياوردن او در انتخابات مجلس دهم، شعار «اشد مجازات براي سران فتنه» را به دروغ به او نسبت دادند. وي همچنين مي‌افزايد: هميشه شعار من و امثال آقاي مطهري و ديگران اين بود كه بايد دادگاهي تشكيل شود و مسائل مورد رسيدگي قرار بگيرد، طبعا من قاضي نيستم كه بخواهم حكم صادر كنم كه اشد مجازات يا اقل مجازات باشد. اين را بايد دادگاه تعيين كند كه چه كساني بايد چگونه مجازات بشوند. كساني كه با ادبيات من آشنا باشند مي‌دانند كه من معمولا هيچ‌گاه ادبيات خيلي تندي را اتخاذ نكرده‌ام. در هر سيستم و نظامي كساني كه خلاف قوانين كشور حركت كنند، بايد در دادگاه صالحه محاكمه شوند و بر اساس آن هم حكم برايشان جاري شود. جالب است كه اين حرف را برخي از رسانه‌هايي كه خودشان موضعشان اين بود كه همين الان بايد سر اين افراد را بُريد، برجسته مي‌كنند. جاي تامل دارد كه چطور مي‌شود سايت‌هاي منسوب به برخي جريانات سياسي و روزنامه‌هايي كه مواضعشان درباره امثال ما مشخص است، اين موضوع را برجسته مي‌كنند و نه طرفداران اين اشخاص! من فكر مي‌كنم كه احساس كرده‌اند كه ما زمينه‌اي براي راي‌آوري در يك جرياني را داشته باشيم، از همين‌رو تلاش مي‌كنند كه آن را تخريب كنند. وي مي‌گويدكه در موضوع فتنه، بحث «كاسب فتنه» را بنده مطرح كردم. در جريان دفاع از كابينه كه بعد مشاجره‌اي هم بين من و يكي از نمايندگان ايجاد شد، اتفاقا بر سرهمين موضوع بود كه چرا بعضي‌ها از فتنه براي تسويه حساب سياسي استفاده مي‌كنند؟ چرا دايره فتنه را آنقدر گسترده مي‌كنند كه خيلي از آدم‌ها را مي‌خواهند در آن آتش بسوزانند؟ جلالي گفت: در سال ۸۸ آمديم و گفتيم كه هر نظام سياسي بايد درون خودش خودترميمي داشته باشد، اينكه اگر در درون نظام زخم‌هايي ايجاد مي‌شود را بگذاريم تا كهنه شود به ضرر نظام است يا اگر بگذاريم بيگانگان در خارج از مرزها، سخنگويي درباره اين زخم‌ها را به دست بگيرند، اين هم اشتباه است. جلالي مي‌گويد: با همت آقاي دكتر لاريجاني ما دو كميته تشكيل داديم، كميته مربوط به حوادث كوي دانشگاه بود كه ما نخستين نفراتي بوديم كه در كوي مستقر شديم، دانشجويان به سراغ ما آمدند و گفتند كه چه مصيبتي بر سر آنها آمد و بعد رفتم خدمت آقاي دكتر لاريجاني گزارش دادم كه وضعيت، وضعيت بسيار بدي است كه اتفاقا ايشان هم بلافاصله آن گزارش را به مراجع ذي‌صلاح منتقل كردند. وي با اشاره به تشكيل كميسيون مشتركي بين كميسيون‌هاي امنيت ملي و حقوقي – قضائي گفت: خانواده بازداشت‌شدگان با ما ديدار مي‌كردند كه در آن كميته ما تلاش كرديم كه خيلي فعال باشيم.

شنبه, 14 فروردين 1395 ساعت 08:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن