تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت دوربین های طرح ترافیک از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:روزنامه جام جم: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دوربین های محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد از امروز در سطح شهر تهران فعال می شود.
سرهنگ مراد مرادی در گفت وگو با ایرنا افزود: اعمال مقررات مربوط به محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد و نیز طرح ترافیک شهر تهران از 14 فروردین از سر گرفته می شود و خودروهای غیرمجاز در صورت ورود به این محدوده جریمه می شوند.
وی با یادآوری این که مجوز ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک در سال 95 در دست صدور است، عنوان کرد: مجوز عبور از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد خودروهای مجاز سال 94 تا پایان فروردین 95 اعتبار دارد. مرادی خاطرنشان کرد اعمال طرح های ترافیکی و زوج و فرد پایتخت از 28 اسفند تا 14 فروردین به حالت تعلیق درآمده بود.
وی افزود: دغدغه اصلی پلیس راهور تهران بزرگ در طول تعطیلات نوروز، کنترل سرعت در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت بود.
این مقام مسئول یادآور شد: به همین منظور 370 دوربین ثابت و دستی به منظور ثبت تخلف سرعت غیرمجاز خودروها در سطح معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت به کار گرفته شد.
مرادی عنوان کرد: 50 تیم کنترلی پلیس بزرگراه در طول تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری از بروز تخلفات و سوانح رانندگی در سطح شهر تهران حضور دارند.
[ مشاهده متن کامل خبر فعالیت دوربین های طرح ترافیک از امروز در روزنامه جام جم ]

جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روزنامه جام جم]
[مشاهده در: www.press.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن