تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814214548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر سفر سرخ: رفتنم به خارج از کشور باعث شد کم کار شوم


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: غزل صارمی گفت: یکی از دلایلی که در طی چند سال گذشته کم کار بودم سفرم به خارج از کشور و فاصله از دنیای سینما بود.
به گزارش مشرق،غزل صارمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مدتی است که بیکار هستم زیرا ند سالی به خارج از کشور رفته و روابط کاری ام با فعالان عرصه هنر قطع شده بود.
این بازیگر سینما افزود: من فارغ التحصیل رشته کارگردانی هستم و جدا از دلتنگی هایى که برای بازیگرى دارم تصمیم دارم فیلم کوتاهم را به زودی کلید بزنم.
وی ادامه داد: البته اگر پیشنهاد کار خوبی براى ایفاى نقش داشته باشم از آن استقبال می کنم چرا که در این مدت از عرصه بازیگری دور بودم و هم پیشنهاد کاری زیادی نداشتم، از طرفی بیشتر کارگردانان و تهیه کننده ها نمی دانستند من دو سالی است که در کشورم هستم.
این بازیگر سینما تصریح کرد: کارهایى هم که در این دو سال به من پیشنهاد می شد تنها به مرحله خواندن فیلم نامه می رسید و چون برایم جذاب نبود نتیجه ای نداشت.
صارمی عنوان کرد: در حال حاضر خودم را آماده می کنم که کارهای فیلم کوتاهم را انجام دهم و با وجود اینکه فیلم نامه های بلند هم در دست دارم اما همچنان علاقمند به ساخت فیلم کوتاه هستم.
وی ادامه داد: سعی می کنم پیش از ایام نوروز چند فیلم صد ثانیه ای که در دست دارم را بسازم و در کنار عرصه ...
[ مشاهده متن کامل خبر بازیگر سفر سرخ: رفتنم به خارج از کشور باعث شد کم کار شوم در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]
بازیگر سفر سرخ: رفتنم به خارج از کشور باعث شد کم کار شوم






پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن