تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واژگونی 77 درصد سوانح رانندگی در محور تهران- مشهد در استان سمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سمنان - ایرنا- جاشنین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 77 درصد سوانح رانندگی فوتی و جرحی در محورهای این استان به ویژه تهران - مشهد، در تعطیلات نوروز 95 از نوع واژگونی خودرو بوده است.
سرهنگ علی اکبر سلیمانیان روز پنجشنبه به ایرنا افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند 94 تاکنون، ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی، بی توجهی به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی، عمده ترین تخلفات حادثه ساز محور تهران - مشهد در استان سمنان بوده است.
وی ادامه داد: محور میامی - سبزوار و برعکس و محور سمنان - دامغان و برعکس نیز پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بودند.
سلیمانیان با اشاره به ثبت ورود 210 هزار و 670 تردد از استان تهران به سمنان توسط دوربین های هوشمند کنترل سرعت، گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه در نوروز سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: 40 درصد از سوانح فوتی محور تهران- مشهد در استان سمنان مربوط به خودروی پراید، 27 درصد مربوط به خودروی پژو 405 بوده است و خودروهای سمند و پژو 206 در رتبه های بعدیِ بیشترین سوانح فوتی قرار دارند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: از 25 اسفند 94 تاکنون 19 نفر از هموطنان در 15 سانحه فوتی در محورهای استان جان باختند که کاهش پنج درصدی نسبت به مدت مشابه ...
[ مشاهده متن کامل خبر واژگونی 77 درصد سوانح رانندگی در محور تهران- مشهد در استان سمنان است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن