تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813478876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک در محورهای اصلی/ برف و باران در راه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ترافیک در محورهای اصلی/ برف و باران در راه


پلیس راه کشور از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در بیشتر راه های کشور خبر داد. سازمان هواشناسی نیز با اشاره به کاهش محسوس دما و احتمال بارش در بیشتر استان ها درباره سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با نزدیک شدن به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران نوروزی، ترافیک در بیشتر راه های کشور، به ویژه محورهای فیروزکوه، هراز،کرج ـ چالوس، رشت ـ قزوین، خراسان رضوی و  فارس  پرحجم است. بر این اساس پلیس راه از مسافران نوروزی خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.
پلیس راه همچنین با توجه به بارانی بودن بیشتر محورهای ارتباطی از هموطنان خواسته است توصیه های پلیس را جدی بگیرند و به هیچ وجه از قانون تخطی نکنند. مقامات پلیس می گویند: تصادفات در ایام نوروز تاکنون دو هزار میلیارد تومان خسارت بر جا گذاشته است. سازمان هواشناسی نیز با توجه به کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات 10 استان، درباره تردد در برخی جاده ها و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد. این سازمان، بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها را برای جنوب استان های فارس و کرمان، هرمزگان و نیمه شمالی خراسان رضوی، گیلان و مازندران پیش بینی کرد. در کرمان نیز رگبار و رعد و برق روی می دهد و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نیست.  با توجه به کاهش محسوس دما از امروز تا صبح شنبه، بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و شمال استان های قزوین، تهران، البرز، سمنان، خراسان شمالی و شمال و غرب خراسان رضوی پیش بینی می شود. دیروز در یازدهمین روز از فصل بهار، بارش برف برخی مناطق در استان آذربایجان شرقی از جمله تبریز، سردشت در آذربایجان غربی، زنجان، خلخال در اردبیل و ارتفاعات استان های کردستان و مازندران را سفید پوش کرد.  
دانلود
                 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن