تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812895462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مرهون همدلی دولت و ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: معاون اول رئیس جمهور توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون همدلی دولت و ملت دانست و تاکید کرد: سرنوشت کشور به تلاش جدی دولت و ملت در عرصه های مختلف بستگی دارد.
به گزارش « نسیم آنلاین »، اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش در جریان سفر به شهرستان پیشوا ضمن تبریک یوم الله 12 فروردین و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به نقش بسزای مردم ورامین و پیشوا در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: خون پاک شهدای قیام 15 خرداد سرآغاز پیروزی نهضت اسلامی است.
وی افزود: مردم غیور پیشوا با پیشگامی خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند و ما باید قدردان این مردم باشیم و توفیق خدمت گذاری به مردم غیور ایران اسلامی را داشته باشیم.
وی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: امیدوارم بتوانیم رهروان خوبی برای حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان بزرگوار حضرت باشیم.
معاون اول رئیس جمهور یوم الله 12 فروردین را سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران این است که در سال نخستین پیروزی این انقلاب با رای مردم نوع حکومت انتخاب شد و پس از آن قانون اساسی به تایید شد و نهادهای تصمیم گیر یکی پس از دیگری با انتخاب مردم شکل گرفت.
وی ادامه داد: نظام ...
[ مشاهده متن کامل خبر توسعه و پیشرفت روز افزون نظام مرهون همدلی دولت و ملت است در نسیم آنلاین ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن