تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امارات در میان 20 کشور اول کارآفرین دنیا قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:سیتنا: امارات متحده عربی، مقام 19ام "شاخص کارآفرینی جهانی" را در سال 2016 بدست آورد و از کشورهایی مانند نروژ، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن پیشی گرفت.
به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، این کشور هم اکنون در صدر کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) در زمینه کارآفرینی قرار دارد که شامل 15 کشور و از جمله ترکیه می شود.
شاخص کارآفرینی جهانی از سوی "موسسه بین المللی کارآفرینی و توسعه" که در واشنگتن آمریکا مستقر است منتشر می شود. کشور امارات موفق شد تا عملکرد خود در پاره ای از زمینه ها و موضوع ها را بهبود بخشد، و نسبت به سال قبل یک پله پیشروی کند.
عبدالله ناصر لوتاه، دبیرکل سازمان رقابت و آمار فدرال امارات روز دوشنبه 28 مارس گفت این کشور امیدوار است در سال 2017 بهترین عملکرد را در زمینه کارآفرینی داشته باشد.
لوتاه تاکید کرد جایگاه امارات به عنوان یکی از بهترین کشورها برای "پروژه های کارآفرینی" نشان از رهبری مدبرانه و علاقه دولت این کشور به موفقیت در زمینه کارآفرینی دارد.
شاخص کارآفرینی آمادگی هر کشور و نهادهای آن را در 5 مرحله اساسی مورد سنجش قرار می دهد. توانایی پذیرش پروژه های کارآفرینی، ارزیابی مقررات، کارکردها، خدمات و آموزش؛ و موضوع های فرهنگی و اجتماعی از جمله این مراحل سنجش هستند.
امارات در میان "ربع ...
[ مشاهده متن کامل خبر امارات در میان 20 کشور اول کارآفرین دنیا قرار گرفت در سیتنا ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیتنا]
[مشاهده در: www.citna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن